Microsoft: Στροφη στο cloud αλλα και μειωση κερδων

Οι cloud υπηρεσίες της Microsoft, όπως το Azure και το Office 365, ήταν τα αστέρια για το β’ οικονομικό τρίμηνο του 2015, το οποίο έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, καθώς η εταιρεία αρχίζει πλέον να βιώνει τη μετάβαση στην εποχή του cloud first, mobile first.

Για το συγκεκριμένο τρίμηνο, λοιπόν, οι πωλήσεις της εταιρείας έφτασαν τα $26,6 δις, αυξημένες κατά 8% από έτος σε έτος, και υψηλότερες απ΄ ότι ανέμεναν πολλοί αναλυτές. Ωστόσο τα καθαρά κέρδη κατέγραψαν πτώση σχεδόν 12% και ανήλθαν τελικά στα $5,86 δις. Ένας σημαντικός παράγοντας στην εν λόγω πτώση είναι πάντως και τα κόστη που ανέκυψαν από το integration της Nokia.

“Οι cloud υπηρεσίες μας υπηρεσίες κατέγραψαν τριψήφια αύξηση πωλήσεων για το έκτο συνεχόμενο τρίμηνο, ενώ το Office 365 παραμένει προτεραιότητα για τους CIOs των επιχειρήσεων καθώς αυτές μετακινούνται στο cloud”, δήλωσε η CFO της Microsoft, Amy Hood, κάνοντας ένα επιγραμματικό απολογισμό της χρήσης του β’ οικονομικού τριμήνου.

Το Surface Pro 3 σημείωσε επίσης πολύ καλές επιδόσεις, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 24% και να ξεπερνούν για πρώτη φορά το $1 δις, στην ιστορία των Surface tablets. To Xbox από την άλλη, είδε τις πωλήσεις του να μειώνονται κατά 20% από έτος σε έτος, ή $703 εκατ. σε απόλυτους αριθμούς.

Η Microsoft είχε έσοδα $2,3 δις από ένα business που μέχρι πέρυσι δεν υπήρχε στο χαρτοφυλάκιό της: τα κινητά τηλέφωνα. Μάλιστα, στο συγκεκριμένο τρίμηνο πωλήθηκαν 10,5 εκατομμύρια Lumia συσκευές, κάτι που αποτελεί ιστορικό υψηλό για την εταιρεία.

Όσον αφορά τους επόμενους στόχους της εταιρείας ο CEO της Microsoft ήταν αρκετά σαφής: “ Πλέον στρατηγικός στόχος για εμάς είναι να αποκτήσουν το momentum που θέλουμε τα Windows 10, και εκεί επικεντρώνουμε το ενδιαφέρον μας με πολλές διαφορετικές ενέργειες”, επιβεβαιώνοντας τη σημασία που έχει για τη Microsoft το νέο λειτουργικό της.

Related Posts