Microsoft: Ευκαιριες απο το cloud και τα κοινωνικα εργαλεια

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη της IDC την οποία ανακοίνωσε η Microsoft στο Παγκόσμιο Συνέδριο Συνεργατών (WPC)  στο Χιούστον, οι συνεργάτες που πωλούν cloud-based λύσεις μπορούν να επωφεληθούν από την αύξηση του μικτού κέρδους, από περισσότερους νέους πελάτες, καθώς και από υψηλότερα έσοδα ανά εργαζόμενο και ταχύτερη συνολική ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους. Η μελέτη, με τίτλο “Successful Cloud Partners: HIGHER, FASTER, STRONGER”  υπογράμμισε την ευκαιρία για ανάπτυξη στο cloud για τους συνεργάτες της Microsoft. Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι cloud-oriented συνεργάτες, ορίζονται ως εκείνοι που παράγουν περισσότερο από το 50% των εσόδων τους  από το cloud, αυξάνονται με διπλάσιο ρυθμό, κερδίζουν νέους πελάτες δύο φορές ταχύτερα και παράγουν διπλάσιο εισόδημα ανά εργαζόμενο σε σύγκριση με τους μη-cloud oriented συνεργάτες.

Η έρευνα επίσης αποκαλύπτει τις προτιμήσεις αγοράς των πελατών και τονίζουν τη σημασία του ρόλου των συνεργατών στη συνολική μετάβαση στο cloud:

• 63% των πελατών περιμένουν να έχουν ένα μοναδικό πάροχο cloud υπηρεσιών για την κάλυψη των αναγκών τους.

• 67% αναμένουν να αγοράσουν μια μεγάλη ποικιλία cloud υπηρεσιών από ένα  μοναδικό προμηθευτή.

• 74% αναμένουν τον cloud προμηθευτή τους να είναι σε θέση να τους επαναφέρει σε on-premise λύσεις αν αυτό χρειαστεί.

Κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του Παγκόσμιου Συνεδρίου Συνεργατών, η Microsoft αποκάλυψε τα αποτελέσματα μιας ακόμη μελέτης, η οποία υπογραμμίζει τη ζήτηση των υπαλλήλων για κοινωνικά εργαλεία μεταξύ μεγάλων εταιρειών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Σύμφωνα με τη μελέτη, το 49% των υπαλλήλων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και το 45% των υπαλλήλων των μεγάλων επιχειρήσεων έδειξε ότι η χρήση “κοινωνικών εργαλείων” στην εργασία έχει αυξήσει την παραγωγικότητα τους. Αυτή η ζήτηση αντιπροσωπεύει μια σημαντική ευκαιρία για συνεργάτες να πωλούν επιχειρηματικές “κοινωνικές λύσεις” που ορίζονται ως κοινωνικά εργαλεία και τα οποία επιτρέπουν την επιχειρηματική συνεργασία και επικοινωνία.

Η μελέτη επίσης έδειξε  πώς η χρήση των επιχειρηματικών κοινωνικών εργαλείων διαφέρει μεταξύ μικρομεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων. Παράλληλα με τη χρήση λύσεων, όπως Intranets και υπηρεσιών άμεσης αποστολής μηνυμάτων, οι μικρομεσαίες είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν πολλαπλά εξωτερικά κοινωνικά εργαλεία για επαγγελματικούς σκοπούς. Οι μεγάλες επιχειρήσεις από την άλλη μεριά, είναι πιο πιθανό μόνο να χειρίζονται λιγότερα κοινωνικά εργαλεία που προορίζονται για εσωτερική χρήση όπως Ιntranets ή συνομιλία μέσω βίντεο. Σύμφωνα με τη μελέτη, η κύρια χρήση για κοινωνικά εργαλεία σε μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι η επικοινωνία μεταξύ υπαλλήλων, ενώ σε μικρότερες εταιρείες συμπεριλαμβάνει ένα μεγαλύτερο εύρος δραστηριοτήτων, από την επικοινωνία με καταναλωτές, πελάτες ή πωλητές μέχρι την αναζήτηση καταναλωτών, πελατών και ανταγωνιστών.

Παρά την ζήτηση των υπαλλήλων για επιχειρηματικά κοινωνικά εργαλεία, τα εμπόδια στην υιοθέτηση τους υπάρχουν ακόμα στις μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Και για τις δύο ομάδες η έλλειψη ασφάλειας και παραγωγικότητας αναγνωρίστηκαν ως οι πιο υψηλοί κίνδυνοι, με το 71% των μεγάλων επιχειρήσεων και το 60% των μικρομεσαίων να εκφράζουν ανησυχίες.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Related Posts