Μειωση εσοδων και ζημιες για την HOL

Tα αποτελέσματα της χρήσης για το α’ τρίμηνο του 2014 ανακοίνωσε η HOL, από τα οποία προκύπτει μείωση εσόδων και ζημιές προ φόρων, με ταυτόχρονη, όμως, αύξηση της LLU πελατειακής βάσης της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, τα συνολικά έσοδα για το α’ τρίμηνο μειώθηκαν κατά 3,2% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και έφτασαν τα €54,7 εκατ. από €56,5 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013. Η μείωση των εσόδων οφείλεται κατά ένα μέρος σε έκτακτα μη επαναλαμβανόμενα έσοδα του α’ τρίμηνου του 2013 καθώς και στις έντονες συνθήκες ανταγωνισμού που επικρατούν στην αγορά αλλά και στο υφεσιακό κλίμα της οικονομίας, παράγοντες οι οποίοι έχουν επιφέρει μείωση στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, σύμφωνα με την εταιρεία.

Τα λειτουργικά έξοδα προ αποσβέσεων ανήλθαν στα €41,3 εκατ., αυξημένα κατά €2,5 εκατ. (+ 6,5%) σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Ο συνδυασμός των παραπάνω, συνέβαλε στη μείωση των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία και διαμορφώθηκαν σε €13,4 εκατ., από €17,7 εκατ. στο αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Τα κόστη των αποσβέσεων ανήλθαν σε €11,6 εκατ. από €14,2 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2013, παρουσιάζοντας μείωση €2,6 εκατ., ή 18,6%. Το αποτέλεσμα προ φόρων (ΕΒΤ) της εταιρείας για το πρώτο τρίμηνο του 2014 ανήλθε στα €1,3 εκατ. ζημία, έναντι οριακών κερδών €0,03 εκατ. το 2013.

Τα χρηματοοικονομικά κόστη μειώθηκαν σε €3,1 εκατ. από €3,5 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2013 παρουσιάζοντας σημαντική μείωση της τάξης του 10,9% που αποδίδεται στην μείωση του τραπεζικού δανεισμού, και στη μείωση του κόστους για τόκους προς προμηθευτές.

Ο καθαρός δανεισμός του  πρώτου τριμήνου του 2014 διαμορφώθηκε σε € 156,3 εκατ., μειωμένος κατά € 10,4 εκατ. σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρείας στο τέλος του α’ τριμήνου του 2014 ανήλθε σε 527.284 πελάτες, παρουσιάζοντας αύξηση 6,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Παρά το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, η HOL το α’ τρίμηνο του 2013 απέσπασε το 20,5% των νέων συνδέσεων LLU, ενώ σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, έχει διατηρήσει το μερίδιο αγοράς της σταθερό το οποίο εκτιμάται στο 27%.

Η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρείας στο τέλος του α’ τριμήνου του 2014 ανήλθε σε 527.284 πελάτες, παρουσιάζοντας αύξηση 6,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Παρά το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, η HOL το α’ τρίμηνο του 2013 απέσπασε το 20,5% των νέων συνδέσεων LLU, ενώ σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, έχει διατηρήσει το μερίδιο αγοράς της σταθερό το οποίο εκτιμάται στο 27%.

Επενδύσεις

Οι επενδύσεις της εταιρείας το α’ τρίμηνο του 2014 ανήλθαν στα €7,9 εκατ., αυξημένες κατά 25,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Το επενδυτικό πλάνο επικεντρώθηκε στην περαιτέρω ανάπτυξη του οπτικού δικτύου, καθώς και σε τεχνολογίες πρόσβασης νέας γενιάς FTTx, VDSL προσφέροντας ακόμα υψηλότερες ευρυζωνικές ταχύτητες στους συνδρομητές. 

 

Related Posts