LG: η εμπειρια του χρηστη στο επικεντρο της αγορας smartphones

H LG λίγο πριν την έναρξη του MWC 2013, του κορυφαίου γεγονότος σχετικά με την τεχνολογία της κινητής τηλεφωνίας, παρουσίασε τις κυριότερες τάσεις στη βιομηχανία των smartphones.

Σύμφωνα με την LG, λοιπόν, οι τάσεις στην αγορά των smartphones δεν καθορίζονται πλέον από τεχνολογικά εμπόδια αλλά πολύ περισσότερο από τις ανάγκες των ίδιων των καταναλωτών. Σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς, σε παγκόσμιο επίπεδο τα κριτήρια με τα οποία οι χρήστες επιλέγουν να αγοράσουν μια συσκευή τέτοιου είδους αφορούν κυρίως σε όλες εκείνες τις επιπλέον λειτουργίες και δυνατότητες που μπορεί να τους προσφέρει ένα smartphone. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν το σερφάρισμα στο διαδίκτυο, η μουσική, οι εφαρμογές και τα παιχνίδια.

Για να μπορούν οι συσκευές να υποστηρίξουν όλες αυτές τις επιπρόσθετες λειτουργίες-εφαρμογές, ιδιαίτερη σημασία αποκτά η αυτονομία της μπαταρίας, η ταχύτητα και η δυναμική του επεξεργαστή, καθώς και το hardware και software που διαθέτει η εκάστοτε συσκευή. Το πεδίο ανταγωνισμού στα smartphones μετατίθεται στο κατά πόσον οι εταιρείες του χώρου θα ανταποκριθούν στην ανάγκη των χρηστών για βελτιστοποίηση της συνολικής εμπειρίας χρήστη.

Related Posts