LG Hellas: “Ελληνοποιηση” και premium προϊοντα το 2016

Μια καλή χρονιά παρά τις γενικότερες οικονομικές δυσκολίες που υπήρξαν στη χώρα μας, ήταν το 2015 για την LG Electronics Hellas, με το κύκλο εργασιών της να αυξάνεται κατά 5% και τον τζίρο της να κυμαίνεται περίπου στα $120 εκατομμύρια. Το μενού, όμως, της χθεσινής συνάντησης της διοίκησης της εταιρείας με εκπροσώπους του Τύπου δεν περιορίστηκε σε απολογισμό της προηγούμενης χρονιάς αλλά επεκτάθηκε σε μια σειρά σημαντικών θεμάτων που αφορούν το μέλλον και τα σχέδια της LG Electronics Hellas στην ελληνική αγορά.

 

To πρώτο σημαντικό ζήτημα που εθίγη από τον Άρη Κουτελό, γενικό διευθυντή της ελληνικής θυγατρικής του κορεατικού, ήταν η “ενοποίηση” πολλών τοπικών γραφείων κάτω από την ομπρέλα μεγαλύτερων χωρών.  Στο πλαίσιο αυτό η ελληνική θυγατρική τίθεται υπό την επίβλεψη της “ιταλικής” LG, χωρίς αυτό να σημαίνει μείωση προσωπικού, όπως επεσήμανα ο κ Κουτελός. Αντιθέτως, ο επικεφαλής της LG στην Ελλάδα τόνισε ότι στα business που απαιτήθηκε ενίσχυση του εργατικού δυναμικού αυτό έγινε με νέες προσλήψεις.

 

Ένα ακόμη κομμάτι που αφορά τα διοικητικά της εταιρείας έχει να κάνει με την “ελληνοποίηση” της LG Electronics Hellas. Συγκεκριμένα, όλα τα ανώτερα στελέχη της ελληνικής θυγατρικής είναι πλέον Έλληνες, για πρώτη φορά, με τους Κορεατές συναδέλφους τους να τοποθετούνται σε άλλες χώρες. Η εξέλιξη αυτή ήταν μια στρατηγική επιλογή καθώς όπως διαπιστώθηκε στην πράξη οι Έλληνες επιτελείς διαθέτουν την κουλτούρα που απαιτεί η τοπική αγορά.

 

Φυσικά η ενημέρωση του κ. Κουτελού δεν θα μπορούσε να μην περιστραφεί γύρω από το business της LG Electronics Hellas. Όπως προαναφέραμε η εταιρεία είχε τζίρο $120 εκατ. αλλά το πιο σημαντικό στοιχείο είναι το ότι τον περασμένο Δεκέμβριο ήταν στην πρώτη θέση σε κατηγορίες όπως είναι οι τηλεοράσεις, τα ψυγεία – πλυντήρια, οι οθόνες για υπολογιστές και οι επαγγελματικές τηλεοράσεις. Επίσης στη διάρκεια το 2015 η εταιρεία κατόρθωσε να αυξήσει τα μερίδια αγοράς σε βασικές κατηγορίες προϊόντων, όπως, για παράδειγμα, στην τηλεόραση, όπου έφθασε στο 32% από 27% που ήταν το 2014. Επίσης, στα ψυγεία έφθασε στο 12% με την αύξηση των πωλήσεων να είναι της τάξεως του 45%, ενώ στα πλυντήρια η κορεατική εταιρεία παρέμεινε στην κορυφή της αγοράς.

 

Στις συγκεκριμένες προϊοντικές κατηγορίες η LG Electronics Hellas αναμένει ισχυρές επιδόσεις και για το 2016 αλλά όχι κάτι θεαματικό, αφού ήδη κατέχει σημαντικό μερίδιο της αγοράς. Στον αντίποδα, όμως, τα στελέχη της εταιρείας θεωρούν ότι υπάρχουν μεγάλες ευκαιρίες στην αγορά των smartphones και πιο συγκεκριμένα στην κατηγορία μέχρι €250, στην οποία η εταιρεία θα δώσει τη μάχη με προϊόντας κορυφαίας ποιότητας και χαρακτηριστικών, όπως  χαρακτηριστικά τόνισε ο κ. Κουτελός.

 

Γενικά, το 2016 η LG Electronics Hellas έχει ως στόχο να επενδύσει στην προώθηση ποιοτικών συσκευών, όπως η νέα σειρά Signature και οι OLED τηλεοράσεις. Στόχος της εταιρείας είναι να καθιερωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών ως premium brand. Επίσης μεγάλο βάρος θα δοθεί στη B2B αγορά, από την οποία προέρχεται περίπου το 10% του ετήσιου τζίρου της εταιρείας, όπως είπε ο κ. Κουτελός.

 

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη

Related Posts