Lenovo Partner Conference: Think… business

lenovopartners1

Το ετήσιο συνέδριο συνεργατών για την αγορά των επιχειρήσεων (commercial), Lenovo Partner Conference, πραγματοποίησε πρόσφατα η Lenovo Greece. Φυσικά, το Tech Channel Partner δεν θα μπορούσε να απουσιάζει.

 

Η έμφαση της Lenovo στο κανάλι, γίνεται ολοένα και πιο έντονη, και αυτό αποδεικνύεται τόσο από τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας, όσο και από τις ενέργειες που πραγματοποιούνται διαρκώς προς το δίκτυο των συνεργατών της.

Πρόσφατα, η Lenovo πραγματοποίησε το ετήσιο συνέδριο συνεργατών της με έμφαση στην αγορά των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών, όπου μεταξύ άλλων παρουσιάστηκε το commercial portfolio (στο οποίο εμπίπτει η οικογένεια προϊόντων “Think”) της εταιρείας.

 

Το συνέδριο άνοιξε ο επικεφαλής του τοπικού καταστήματος, Μιχάλης Οικονομάκης, ο οποίος παρουσίασε τη θέση της εταιρείας στην αγορά, τα εξαιρετικά αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς στα commercial- Β2Β τμήματα της αγοράς, αλλά και τη βασική της στρατηγική για το μέλλον.

Σύμφωνα με τον κ. Οικονομάκη, η αγορά των PCs δεν μπορεί να αγνοηθεί, παρά την υπαρκτή συρρίκνωση που διέρχεται, αφού εξακολουθεί να είναι σημαντική, ενώ -το κυριότερο- μετασχηματίζεται. Σε αυτόν ακριβώς τον μετασχηματισμό ποντάρει και η Lenovo, αφού οδηγεί τις αντίστοιχες εξελίξεις, με πλήθος προϊόντων (πλέον πρόσφατο παράδειγμα, το Yoga Book ) που ξεφεύγουν από το πλαίσιο των τυπικών laptops.

Μάλιστα, τις καινοτομίες του consumer portofolio, τις βλέπουμε και στο αντίστοιχο επαγγελματικό, με την 24χρονη παράδοση αξιοπιστίας και αντοχής των ThinkPads να πλαισιώνεται από εξαιρετικά ευέλικτες και πολυσχιδείς λύσεις, με κορυφαίο παράδειγμα την οικογένεια X1. Σε αυτήν περιλαμβάνεται laptop, convertible, tablet, all-in-one κ.λπ., τα οποία συνδυάζουν το design με τις επιδόσεις, διατηρώντας τις αυστηρές προδιαγραφές των οικογενειών Think.

 

lenovopartners6

 

Ο κ. Οικονομάκης παρουσίασε επίσης τις πρωτιές της εταιρείας σε πρακτικά όλα τα segments της αγοράς (από PCs και laptops, μέχρι κινητά, tablets, αλλά και servers), καταδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο, ότι η εταιρεία δεν αποτελεί έναν παραδοσιακό κατασκευαστή υπολογιστών και μόνον.

Το PC μπορεί να είναι στο «αίμα» της Lenovo, αλλά η διεύρυνση και κυρίως η διαφοροποίηση του portfolio, έχει ανοίξει πλέον νέους δρόμους, τόσο για την ίδια την εταιρεία, όσο και για τους συνεργάτες της. Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε ο επικεφαλής της Lenovo Greece: «Πατάμε πλέον σε πολλά ποδάρια. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε πολλαπλές δυνατότητες ανάπτυξης, αλλά και σημαντικά μειωμένο ρίσκο, αφού δεν υπάρχει υπερβολική εξάρτηση από κανένα κομμάτι της αγοράς».

lenovopartners5

 

 

Τα ThinkPad στον… Προκρούστη

Λεπτομέρειες γύρω από τα προϊόντα Think, παρουσίασε ο Γιάννης Χουρδάκης, διευθυντής πωλήσεων της Lenovo για την αγορά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, και κατά την ομιλία του, πραγματοποιήθηκε ζωντανά, επί σκηνής, ένα torture test επί διαφόρων μοντέλων της σειράς των ThinkPads.

Και όταν λέμε «torture test», το εννοούμε κυριολεκτικά, αφού κατά τη διάρκεια της επίδειξης, είδαμε… τα πάντα:

– ThinkPads να πέφτουν συνεχόμενες φορές προς πάσα κατεύθυνση.

– ThinkPads να αφήνονται από ένα μέτρο ύψος και να λειτουργούν κανονικά!

– ThinkPads στην… κατάψυξη στους -20°C .

– ThinkPads καλυμμένα με άμμο εν ώρα λειτουργίας.

– ThinkPads γεμάτα νερό!

 

Σε όλες τις περιπτώσεις, η μνημειώδης αξιοπιστία των ThinkPads έδειξε την αξία της, με τις συσκευές να συνεχίζουν κανονικά τη λειτουργία τους, παρά τις κακουχίες και τις αντιξοότητες, ή πιο σωστά, παρά τα… βασανιστήρια στα οποία υπεβλήθησαν.

 

This slideshow requires JavaScript.

 

Όλα τα παραπάνω, μπορεί να αποτελούν πρώτης τάξεως υλικό για το marketing της εταιρείας, αλλά δεν είναι μόνο ένα publicity stand. Όπως εξήγησε ο κ. Χουρδάκης, πρόκειται για ουσιαστική καινοτομία και αξιοπιστία, η οποία έχει αναπτυχθεί προκειμένου να στηρίξει τον επαγγελματία. Το laptop (και κάθε υπολογιστική συσκευή), αποτελεί εργαλείο δουλειάς, και ως τέτοιο, θα πρέπει να είναι διαρκώς «ετοιμοπόλεμο», ξεπερνώντας τις καθημερινές δυσκολίες.

Με δεδομένη και την εξαιρετική διάδοση του mobile computing, οι φορητές συσκευές βρίσκονται πλέον εκτός γραφείου, σε εργοτάξια, ζεστά και κρύα κλίματα, καταπονούνται με διαρκείς μετακινήσεις, και φυσικά, δεν έχουν πάντα δίπλα τους μία πρίζα!

Όλα αυτά, αντιμετωπίζονται από τις καινοτομίες της Lenovo, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών ποιότητας και αξιοπιστίας που αναφέραμε, καθώς επίσης και της αυτονομίας, η οποία πλέον φθάνει σε μοναδικά επίπεδα, αυτά της ολόκληρης ημέρας εργασίας, με παράλληλη δυνατότητα για ταχεία φόρτιση σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

 

Στους σύνεδρους, απευθύνθηκε επίσης ο κ. Μητάκος, key account sales manager, που παρουσίασε case study εφαρμογής του ThinkCentre Tiny σε πελάτη της enterprise αγοράς, ο οποίος επωφελήθηκε από τη μείωση στην κατανάλωση ενέργειας (που με τη σειρά της μειώνει το ισοδύναμο εκπομπών καυσαερίων), αλλά και από τη διαχείριση νέου χώρου λόγω του μικρού μεγέθους του… Tiny.

Σημειώνουμε πως μόνο από την εξοικονόμηση ενέργειας, ο πελάτης έχει μείωση δαπανών κατά 72.000 Ευρώ στην τριετία!

 

Σημαντική αναφορά επίσης έγινε στην αξιοπιστία των servers της Lenovo, με αφορμή την ανακήρυξη των x86 συστημάτων της εταιρείας, ως αυτά με το μεγαλύτερο uptime/availability μεταξύ των Intel x86 συστημάτων, με βάση μελέτη της ITIC (Information Technology Intelligence Consulting) για το 2016.

 

Στον τομέα των υπηρεσιών, παρουσιάστηκε το σύνολο της γκάμας της Lenovo (αποτελείται από τις οικογένειες υπηρεσιών Configuration, Deployment, Protection, End of Live και Warranty), στις οποίες περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων offerings όπως: Onsite service, accidental damage protection, smart image, HDD encryption, ακόμη και χάραξη με laser (laser etching).

 

Τέλος, ο Γιώργος Γερούσης, senior channel executive της εταιρείας, παρουσίασε το νέο πρόγραμμα συνεργατών, τις αντίστοιχες εξειδικεύσεις, αλλά και τα μοναδικά benefits που φέρνει για τους partners της η Lenovo.

Related Posts