Lenovo: αυξηση μεριδιων, συνεργασια με Vodafone

H σταδιακή ενίσχυση των μεριδίων της εταιρείας αλλά και της εικόνας της μέσα από τη δημιουργία εξειδικευμένων καταστημάτων περιλαμβάνονται στους στόχους της Lenovo όσον αφορά την ελληνική αγορά. «Στόχος μας είναι να φθάσουμε το μερίδιο μας στο 10%» σημειώνει στο Biztech.gr ο Μιχάλης Οικονομάκης, γενικός διευθυντής της Lenovo για την Ελλάδα.

Η Lenovo είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες πληροφορικής παγκοσμίως και βρίσκεται στη δεύτερη θέση με βάση τις πωλήσεις προσωπικών υπολογιστών, ενώ αναμένεται να περάσει σύντομα στην πρώτη. Στην Ελλάδα το μερίδιο της Lenovo ήταν στο β’ τρίμηνο της φετινής χρονιάς στο 5,4%, αλλά ο κ. Οικονομάκης εκτιμά ότι πολύ σύντομα θα ξεπεράσει το 6% και στη συνέχεια θα ανέβει περισσότερο.

Σύμφωνα με το στέλεχος της εταιρείας, η Lenovo έχει καταφέρει να κερδίσει μερίδια εν μέσω κρίσης χωρίς να θυσιάζει τα περιθώρια κέρδους της, ενώ οι περικοπές κόστους που έχουν γίνει δεν είναι ιδιαίτερα πολλές.

Στα πλάνα της εταιρείας είναι να ενισχύσει την παρουσία της στα κανάλια διανομής, διαθέτοντας πλέον ένα αρκετά ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων που κινείται τόσο στο χώρο των προσωπικών υπολογιστών όσο και σε εκείνο των tablets. Σύντομα, αναμένεται να ξεκινήσει μία συνεργασία με τη Vodafone, τα καταστήματα της οποίας θα διανέμουν τα προϊόντα της Lenovo, ενώ σύμφωνα με τον κ. Οικονομάκη τα δίκτυα πωλήσεων των τηλεπικοινωνιακών παρόχων είναι ένας τομέας που η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη προσοχή.

Πριν από μερικούς μήνες, η Lenovo δημιούργησε τα δύο πρώτα καταστήματα της (Lenovo Exclusive Stores) στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα. «Στόχος μας δεν είναι να γίνουμε αλυσίδα λιανικής» τονίζει ο κ. Οικονομάκης προσθέτοντας ότι η κίνηση αποσκοπεί στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας. «Θέλουμε πάντως να δημιουργήσουμε ένα κατάστημα στην Αθήνα».

Related Posts