Lenovo: Αυξηση κερδων και αισιοδοξες προβλεψεις για την Motorola

“Θα μας πάρει τρία έως πέντε τρίμηνα για να φέρουμε την Motorola και πάλι στην κερδοφορία”, είναι η ομολογουμένως αισιόδοξη πρόβλεψη που έκαναν άνθρωποι της Lenovo, σύμφωνα με τους Financial Times. Οι δηλώσεις αυτές έγιναν στο πλαίσιο ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων για το τρίτο οικονομικό τρίμηνo, που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου του 2013, και τα οποία δικαιολογούν εν πολλοίς την αισιοδοξία της κινεζικής εταιρείας.

Πιο συγκεκριμένα, τα έσοδα τριμήνου ήταν $10,8 δις, σημειώνοντας αύξηση 15% από έτος σε έτος και ξεπερνώντας το ορόσημο των $10 δις για πρώτη φορά. Κατά το τρίτο τρίμηνο τα καθαρα κέρδη αυξήθηκαν κατά 30% από έτος σε έτος, σε $265 εκατομμύρια. Η Lenovo σημείωσε επίσης ρεκόρ πωλήσεων, φτάνοντας τις 32,6 εκατομμύρια συσκευές, ενώ οι πωλήσεις smartphones και tablets άγγιξαν, συνδυαστικά, τις 17,3 εκατ. συσκευές, ξεπερνώντας τα 15,3 εκατ. PCs που πούλησε η εταιρία. Επίσης, η Lenovo συνέχισε να είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone στον κόσμο, με 4,8% μερίδιο αγοράς, και αύξηση πωλήσεων κατά 47% από έτος σε έτος. Στα tablets, η Lenovo κατέγραψε 3,4 εκατ. πωλήσεις, σημειώνοντας αύξηση 300% από έτος σε έτος, μεγάλο μέρος της οποίας πιστώνεται στο λανσάρισμα του Yoga Tablet.

Κατά το τρίτο οικονομικό τρίμηνο, τα laptops της Lenovo πιστώθηκαν το μεγαλύτερο κομμάτι των εσόδων της εταιρείας, παράγοντας 50% των συνολικών εσόδων. Σε ολόκληρο τον κλάδο, οι αποστολές laptops μειώθηκαν κατά 6,3% από έτος σε έτος. Παρά το δύσκολο περιβάλλον, οι ενοποιημένες πωλήσεις για τα Lenovo PC business laptops, σε όλο τον κόσμο κατά το τρίτο οικονομικό τρίμηνο ανήλθαν σε $5,4 δις, σημειώνοντας 11% αύξηση της από έτος σε έτος. Η εταιρεία κέρδισε 2,7% και κατέκτησε 18,8% μεριδίου αγοράς.

Οι αποστολές desktops αυξήθηκαν κατά 9,1% σε παγκόσμιο επίπεδο από έτος σε έτος κατά το τρίτο οικονομικό τρίμηνο, συγκριτικά με τη συνολική συρρίκνωση του κλάδου κατά 3%. Ως αποτέλεσμα, η Lenovo κέρδισε 2 μονάδες μεριδίου από έτος σε έτος και κατέκτησε το 18% του μεριδίου αγοράς. Οι ενοποιημένες πωλήσεις των desktops κατά το τρίτο οικονομικό τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 12% από έτος σε έτος, σε $3,2 δις, δηλαδή το 29% των συνολικών εσόδων της εταιρείας.

Οι ενοποιημένες πωλήσεις της Lenovo σε Mobile Internet και Digital Home (MIDH) προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των smartphones και tablets, αυξήθηκαν κατά 73% από έτος σε έτος, σε $1,7 δις, αντιπροσωπεύοντας το 16% των συνολικών εσόδων της εταιρείας. Οι αποστολές των tablets αυξήθηκαν κατά 326% από έτος σε έτος καταγράφοντας ρεκόρ 3,4 εκατ. συσκευών.

Όσον αφορά την πρόσφατη εξαγορά της Motorola, στελέχη της Lenovo υποστηρίζουν ότι η απόκτηση ενός τέτοιου iconic brand, με ευρύτατο χαρτοφυλάκιο καινοτομιών θα επιτρέψει στην εταιρεία να καταστεί πολύ γρήγορα παγκόσμιος πρωταγωνιστής στα smartphones. Σαν πρώτο βήμα της αναδυομένης στρατηγικής είναι η “επανασύσταση” των προϊόντων της Motorola στην τεράστια κινεζική αγορά.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.
 

Related Posts