Kyocera Document Solutions: Μια νεα «δυναμη» στο MPS

Ο όμιλος ACTIVE Group, που ανέλαβε πρόσφατα την αντιπροσωπεία της Kyocera στην Ελλάδα, συνιστά τη σημαντικότερη αμιγώς Ελληνική εταιρεία Πληροφορικής η οποία έχει επενδύσει έμπρακτα στα Managed Printing Services (MPS). Μέσω της συγκεκριμένης συνεργασίας, ο σκοπός της ACTIVE Group δεν είναι μόνο να διατηρηθεί στην πρώτη θέση στη συνείδηση των πελατών στις υπηρεσίες MPS, αλλά να ενισχυθεί η δυναμική της ακόμη πιο πολύ.

 


Η Kyocera είναι ιδιαίτερα δυνατή στον χώρο του ΜPS στην Ευρώπη, έχοντας μεγάλα μερίδια αγοράς στον τομέα αυτό, κάτι που πιστεύουμε ότι θα συμβεί και στην Ελλάδα, αφού η ομάδα του MPS στον όμιλο είναι καλά δομημένη και ενεργή εδώ και δέκα χρόνια. Ο όμιλος ACTIVE Group επενδύει στην νέα συνεργασία με την Kyocera και επανδρώνει το τμήμα με εξειδικευμένο προσωπικό, που θα λειτουργεί ως αυτόνομος οργανισμός μέσα στο προσεχές δίμηνο. Ο νέος οργανισμός θα μεταφερθεί σε δικό της χώρο, προκειμένου να υποδέχεται όλους τους νυν και νέους συνεργάτες και πελάτες της Kyocera στην Ελλάδα.

 

Kyocera Managed Document Services (MDS)

Οι υπηρεσίες διαχείρισης εκτυπωτικού εξοπλισμού της Kyocera ονομάζονται Managed Document Services (MDS), ενώ η εταιρεία ακολουθεί συγκεκριμένη μεθοδολογία για κάθε υποψήφιο πελάτη ανεξαρτήτως ονόματος, τζίρου, αριθμού μηχανημάτων ή παραγωγικότητας. Η συγκεκριμένη διαδικασία, από το πρώτο στάδιο της καταγραφής ως το τελευταίο της βελτιστοποίησης έχει πέντε ξεχωριστούς πυλώνες, άρρηκτα συνδεδεμένους μεταξύ τους. Στην Kyocera πιστεύουμε ότι η ομαδικότητα και η συνεργασία με τον πελάτη είναι το «κλειδί» για μια ακόμη επιτυχημένη υλοποίηση.
 

1. Assess (Εκτίμηση)

Στο στάδιο αυτό, η ειδική ομάδα του MDS (Technical Analysts, Color Specialists & Account Manager) σε συνεργασία με την ομάδα εργασίας (IT Client Architecture specialist, ΙΤ Analyst, ΙT specialist κ.λπ.) της επιχείρησης που επιθυμεί να υλοποιήσει ένα έργο MPS αρχικά καταγράφει όλα τα δεδομένα. Λαμβάνονται υπόψη η χωροταξικότητα, οι ομαδοποιήσεις των μηχανημάτων, οι μηνιαίες παραγωγές εκτυπώσεων (ασπρόμαυρες και έγχρωμες), οι σαρώσεις, οι ανάγκες για fax, αλλά και κάθε άλλης μορφής χρήσιμες εκτιμήσεις σχετικά με το έργο (πράσινη πολιτική, ρύποι CO2, διαχείριση αναλωσίμων, αποβλήτων, οικονομίες ενέργειας που μπορεί να προβλεφθούν, ειδικά χαρτιά, ειδικές απαιτήσεις κ.ο.κ.). Επίσης, σε ότι αφορά τις λύσεις και το λογισμικό, λαμβάνεται υπόψη η εύκολη διαχείριση του μηχανήματος σε επίπεδο χρηστών, η αυθεντικοποίηση (Admin, Users με proximity card or pin), το είδος του ελέγχου σε επίπεδο reporting, accounting, costing, billing, follow-me printing, secure printing που μπορούν να γίνουν με κανόνες ή χωρίς και ό,τι άλλο μπορεί να ζητηθεί.
 

2. Design (Σχεδιασμός)

Εδώ, η ομάδα του MDS (Solution specialist, Technical Analyst & Account Manager) παρουσιάζει στην αντίστοιχη ομάδα εργασίας της υποψήφιας επιχείρησης, όλα τα δεδομένα του έργου και σχεδιάζει συντονισμένα με την επιχείρηση την προτεινόμενη λύση. Κατόψεις και δεδομένα που έλαβε η ομάδα, αναλύσεις αρχιτεκτονικής και μεθοδολογία που επιλέχθηκε, αναλύονται σε βάθος με συγκεκριμένη πρόταση εξοπλισμού και λύσεων. Η παρουσίαση περιλαμβάνει τον προτεινόμενο στόλο (φωτοαντιγραφικά μηχανήματα, εκτυπωτές, πολυμηχανήματα, κ.λπ.), το λογισμικό διαχείρισης, διακυβέρνησης και ασφάλειας, οικονομική βελτιστοποίηση, διαχείριση του στόλου (λογισμικό, δομή υποστήριξης, SLA), πρόγραμμα υλοποίησης υψηλού επιπέδου, ορθολογισμό διαδικασιών.

 

3. Implement (Εφαρμογή)

Στο στάδιο αυτό εφαρμόζεται η προσαρμογή του στόλου και των λογισμικών στο υφιστάμενο δίκτυο ή σε νέο, εφόσον αυτό έχει απαιτηθεί, η εκπαίδευση των τελικών χρηστών και του τμήματος πληροφορικής, αλλά και όλα τα on-site εργαλεία χρήσης της νέας υπηρεσίας με τον λειτουργικότερο τρόπο και με σαφείς οδηγίες. Παράλληλα, ακολουθείται πιστά το προσχεδιασμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου.

 

4. Manage (Διαχείριση)

Στο στάδιο αυτό ελέγχεται εις βάθος η υπηρεσία όπως έχει σχεδιαστεί, προκειμένου να ενσωματώνεται σε όλα τα επίπεδα οργάνωσης της εταιρείας. Στο συγκεκριμένο στάδιο η ομάδα του έργου των δύο μερών συντονίζεται με ακρίβεια με σκοπό τη μέγιστη συνεργασία με όλα τα τμήματα της επιχείρησης, όπως για παράδειγμα τις συμβάσεις, τη διακίνηση, την αποθήκη, το λογιστήριο κ.λπ.

 

5. Optimise (Βελτιστοποίηση)

Στο τελευταίο αυτό στάδιο η ομάδα MDS της Kyocera αξιολογεί τα νέα δεδομένα και προτείνει κι άλλες λύσεις που μπορεί να γίνουν επικουρικά: Μετακίνηση ή αντικατάσταση μηχανημάτων, αλλαγή σε όρους χρήσης, νέους κανόνες, προβλέψεις για αυξημένη παραγωγικότητα και συντονισμό με το τμήμα πληροφορικής, ανανέωση αποθήκης αναλωσίμων αν χρειάζεται κ.ο.κ. προκειμένου να υπάρχει συνεχής διασφάλιση της υπηρεσίας αλλά και διαχείριση των έργων βελτίωσης.

 

Ισχυρό δίκτυο συνεργατών σε όλη την Ελλάδα

 

Στην Kyocera Hellas, νοιώθουμε εξαιρετικά ισχυροί και με τους συνεργάτες μας. Όπως έχουμε αναφέρει ξανά, υπάρχει εξαιρετικά υψηλός βαθμός «Kyocera loyalty», βρισκόμαστε σε διαρκή συνεργασία και επικοινωνία για την ανάπτυξη του δικτύου διανομής και συνεργατών MPS ανά την Ελλάδα, ενώ ήδη σε λιγότερο από ένα μήνα καταγράψαμε δύο νέα συμβόλαια MPS με συνεργάτες μας στην επαρχία. Οι συνεργάτες αυτοί συνέλαβαν γρήγορα το σχέδιο δράσης μας και λειτουργήσαμε με αίσθηση συνυπευθυνότητας για το σύνολο της επιχειρησιακής λειτουργίας της εταιρείας.

 

Στόχος μας είναι, να εφαρμόζουμε καθημερινά και μεθοδικά τη στρατηγική που έχει χαράξει η διοίκηση μας, με όραμα να κάνουμε την Kyocera Hellas πρώτη δύναμη στο MPS στη συνείδηση και των συνεργατών σε όλη την Ελλάδα, σε μια αγορά που αναπτύσσεται διαρκώς.

 

Related Posts