Κωτσοβολος: Νεα καναλια διανομης αλλα και εμφαση στα καταστηματα

Την πρώτη του συνάντηση με εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης είχε ο νέος αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Dixons South East Europe, Ανδρέας Αθανασόπουλος, στη διάρκεια της οποίας τόνισε ότι η εταιρεία κινείται εντός στόχων και εμφανίζει θετικές ταμειακές ροές, γεγονός που της επιτρέπει να είναι αυτοχρηματοδοτούμενη και να μην απαιτείται “βοήθεια” από τη μητρική εταιρεία, τη βρετανική Dixons.

Ο κ. Αθανασόπουλος ενημέρωσε για τα αυξημένα μερίδια αγοράς που παρουσιάζει εν μέσω της οικονομικής κρίσης η Κωτσόβολος, η οποία το τρέχον οικονομικό έτος εστιάζει σε νέα κανάλια διανομής όπως είναι οι πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών προς επιχειρήσεις (Β2Β) και το ηλεκτρονικό εμπόριο, συνεχίζοντας βέβαια να δίνει έμφαση στα καταστήματά της. Ανέφερε, μάλιστα, ότι την πενταετία 2008 – 2013, η εταιρεία επένδυσε  €25 εκατ. στα καταστήματά της, τα οποία συνολικά φθάνουν τα 98. Μεταξύ αυτών βρίσκονται και 3 shop-in-shop σε καταστήματα Μαρινόπουλος, που δημιουργήθηκαν μέσα στο 2013, με τον κ. Αθανασόπουλο να αναφέρει ότι η πορεία των συγκεκριμένων σημείων είναι καλή.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο κ. Αθανασόπουλος,  η Κωτσόβολος πέτυχε στο προηγούμενο οικονομικό έτος (Μάιος 2012 – Απρίλιος 2013) να ενισχύσει το μερίδιο αγοράς της, το οποίο ανήλθε σε 24,1%, πετυχαίνοντας μάλιστα αύξηση των πωλήσεων της κατά 5,3%.  Όσον αφορά τη συνολική πορεία της αγοράς λιανικής πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, η εκτίμηση που υπάρχει είναι πως αυτή τη στιγμή η πτώση είναι περίπου στο -8% με -9%. Σύμφωνα με τον κ. Κώστα Στράτη, εμπορικό διευθυντή της αλυσίδας, το 2014 θα υπάρξει μεν εκ νέου πτώση, αλλά θα κινηθεί σε πιο χαμηλά επίπεδα (-3% με -5%).

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Related Posts