Κωστας Γεραρδος: Αυτη ειναι η συνταγη της επιτυχιας της Πλαισιο Computers

Τη συνταγή των τελευταίων δύο ετών που επέτρεψε στην αλυσίδα να αυξάνει την κερδοφορία της παρά τη μείωση των πωλήσεων της σκοπεύει να συνεχίσει η διοίκηση της Πλαίσιο Computers. «Έχουμε τρεις πυλώνες πάνω στους οποίους αναπτυσσόμαστε: διαφοροποίηση στα προϊόντα, διαφοροποίηση στα κανάλια και διαφοροποίηση στους πελάτες» σημειώνει ο Κώστας Γεράρδος, ο οποίος ανέλαβε πρόσφατα καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου στην Πλαίσιο Computers, λειτουργώντας συμπληρωματικά με τον πατέρα του, Γιώργο, ο οποίος επίσης έχει τον ίδιο τίτλο.Η Πλαίσιο Computers είναι από τις λίγες εισηγμένες που πέτυχαν στο α’ τρίμηνο του 2012 να αυξήσουν τα καθαρά κέρδη τους (+21,6% στα 1,8 εκατ. ευρώ) παρά τη μείωση στις πωλήσεις (-16,3% στα 69,3 εκατ. ευρώ), η οποία αποδίδεται στην κρίση. Πρακτικά, η γνωστή αλυσίδα κέρδισε μερίδια αγοράς σε σχέση με τον ανταγωνισμό (+1,5 ποσοστιαία μονάδα).

Αυτό έχει επιτευχθεί και λόγω της συνεχούς προσπάθειας για μείωση των δαπανών. «Προχωράμε διαρκώς σε χειρουργικές περικοπές σε όλα τα επίπεδα» υποστηρίζει ο κ. Κ. Γεράρδος, επισημαίνοντας πως η αλυσίδα δεν έχει προχωρήσει κατά τη διάρκεια της κρίσης σε μαζικές περικοπές. Ένας λόγος ακόμη είναι τα διαφοροποιημένα προϊόντα όπου σημαντικό ρόλο παίζουν τα είδη που φέρουν εμπορικές ονομασίες της Πλαίσιο Computers, όπως είναι τα Turbo-X, Sentio κ.ά. «Επενδύουμε στα δικά μας εμπορικά σήματα» σημειώνει ο κ. Γεράρδος, προσθέτοντας ότι αυτό δεν σημαίνει ότι δεν προωθούν και επώνυμα προϊόντα. «Το σωστό προϊοντικό μείγμα είναι σημαντικό για την επίτευξη καλής κερδοφορίας» τονίζει ο κ. Γεράρδος. Χαρακτηριστικό της διεύρυνσης της γκάμας των προϊόντων της Πλαίσιο Computers είναι ότι διαθέτει ακόμη και τηλεοράσεις με την επωνυμία Turbo-X. «Πάμε καλά στο συγκεκριμένο τομέα, αν και θα πρέπει να επισημάνω ότι τα μοντέλα μας είναι σε σχετικά μικρές ίντσες» τονίζει ο κ. Γεράρδος, προσθέτοντας ότι «μας αρέσει να δοκιμάζουμε να πουλάμε νέα προϊόντα.Επίσης, η Πλαίσιο προσπαθεί να διαφοροποιηθεί στα κανάλια διανομής της και στους πελάτες. Ο αριθμός των καταστημάτων ανέρχεται στα 21 στην Ελλάδα και 1 στη Βουλγαρία με την επένδυση στη γείτονα χώρα να παρουσιάζει κέρδη, σύμφωνα με τον κ. Γεράρδο. Όσον αφορά στο ενδεχόμενο προσθήκης νέων καταστημάτων, ο κ. Γεράρδος επισημαίνει πως «είναι μεν κάτι που μας ενδιαφέρει, αλλά μόνο αν πρόκειται για κάποια καλή ευκαιρία όπως συνέβη με το νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη».  Έμφαση έχει δοθεί επίσης και στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά και στην προσέγγιση συγκεκριμένων κατηγοριών πελατών, όπως είναι οι φοιτητές και οι επαγγελματίες.

Δημήτρης Μαλλάς

Related Posts