Ένα από τα ζητήματα -αλλά και ευκαιρία- στους κόλπους του καναλιού και συγκεκριμένα από την πλευρά των εταιρειών παροχής υπηρεσιών, είναι ο αριθμός των πιθανών πελατών, που δεν χρησιμοποιούν αυτές τις υπηρεσίες. Από τη μία μεριά, οι πελάτες παραπονιούνται σε πολλές περιπτώσεις για θέματα όπως είναι η δυσκολία διαχείρισης των συστημάτων, και από την άλλη, την ίδια στιγμή υπάρχει ένα μεγάλος αριθμός εταιρειών παροχής υπηρεσιών που θα ήθελαν φυσικά να βοηθήσουν σε αυτό το επίπεδο. Το πραγματικό πρόβλημα, είναι ότι από τη στιγμή που πραγματοποιείται η αγορά ενός υπολογιστή, δεν υπάρχει πραγματικά εύκολος τρόπος για να μπορέσουν οι πελάτες να ζητήσουν επιπρόσθετες υπηρεσίες σχετικές με το IT.
Το SBA διασφαλίζει την καλή “υγεία” του συστήματος δίνοντας τους συνεργάτες μία σειρά από εργαλεία που βοηθούν τη διάγνωση, τη διαχείριση και τη συντήρηση των συστημάτων κατά τη διάρκεια των επισκέψεων τεχνικής υποστήριξης. Για παράδειγμα, μέσω της εφαρμογής PC Health Center, αυτοματοποιούνται τα software updates αλλά και οι εργασίες συντήρησης.
Αντίστοιχα, μέσω της εφαρμογής Software Monitor, διασφαλίζεται ότι το software ασφαλείας είναι ενημερωμένο, ενώ παράλληλα παρέχεται ενημέρωση και για πιθανούς κινδύνους. Η εφαρμογή Data Backup and Restore με τη σειρά της, αυτοματοποιεί τις διαδικασίες σε ώρες εκτός παραγωγής. Οι εφαρμογές που ολοκληρώνουν το πακέτο είναι το Energy Saver (μείωση κατανάλωσης ενέργειας), Wireless Display (ασύρματη μετάδοση εικόνας) και USB Blocker (κλείδωμα θυρών USB). Με αυτόν τον τρόπο, ο συνεργάτης έχει μία σειρά εργαλείων στη διάθεσή του σε κάθε επίσκεψη που πραγματοποιεί στον πελάτη του, διατηρώντας την υποδομή του τελευταίου ασφαλή και λειτουργική.
Το SBA διασφαλίζει την καλή “υγεία” του συστήματος δίνοντας τους συνεργάτες μία σειρά από εργαλεία που βοηθούν τη διάγνωση, τη διαχείριση και τη συντήρηση των συστημάτων κατά τη διάρκεια των επισκέψεων τεχνικής υποστήριξης.