IDC: Τα tablets “ξεφουσκωνουν”

Μπορεί να παραμένουν ακόμη η αγορά που προσελκύει ολοένα και περισσότερους κατασκευαστές, ωστόσο οι ημέρες της φρενίτιδας φαίνεται πως ανήκουν στο παρελθόν για τα tablets. Το γεγονός αυτό φαίνεται και από τα στοιχεία της IDC που αποκαλύπτουν πως οι πωλήσεις tablets σημείωσαν πτώση για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο.

Έτσι, το α’ τρίμηνο του 2015 η IDC κατέγραψε πωλήσεις tablets και 2-σε-1 συσκευών που έφτασαν τα 47,1 εκατ. τεμάχια, αριθμός που αντιστοιχεί σε μείωση 5,9% από τα 50,4 εκατ. τεμάχια που είχαν πωληθεί το α’ τρίμηνο του 2014.

Η αιτία, σύμφωνα με τους αναλυτές της IDC, ήταν η σημαντική πτώση στις πωλήσεις των Apple και Samsung, οι οποίες ωστόσο συνεχίζουν να οδηγούν τη συγκεκριμένη αγορά, χωρίς όμως να καρπώνονται τα τεράστια μερίδια τους παρελθόντος. Αντίθετα, τον μεγαλύτερο δυναμισμό εμφανίζουν η Lenovo και η LG, με την μεν κινεζική εταιρεία να αναρριχάται στην Τρίτη θέση του top 5των κατασκευαστών, τη δε κορεατική εταιρεία να καταγράφει το αστρονομικό +1423% αύξηση στο μερίδιο αγοράς.

Ωστόσο και παρά την πτώση των πωλήσεων, η IDC επισημαίνει μια σημαντική διαφοροποίηση στο μίγμα των πωλήσεων σε σύγκριση με το παρελθόν. Ειδικότερα, η εταιρεία ερευνών διαπιστώνει ότι οι καταναλωτές στρέφονται σε tablets με δυνατότητες 3G και LTE, γεγονός που αφετέρου δίνει στους κατασκευαστές την ευκαιρία για μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους, αφετέρου η αγορά των tablets μετατρέπεται για πρώτη φορά σε μια πραγματική αγορά mobile συσκευών αντί για μια αγορά συσκευών stay-at-home, όπως ήταν μέχρι σήμερα.

Όσον αφορά τις πωλήσεις των vendors, η Apple διέθεσε 12,6 εκατ. iPads στη διάρκεια των τριών πρώτων μηνών του 2015, καταγράφοντας πτώση 22,9% από τα 16,4 εκατ. πωλήσεις στο α’ τρίμηνο του 2014.

Η Samsung επίσης κατέγραψε πτώση στις πωλήσεις της κατά 16,5%, διαθέτοντας στην αγορά 9 εκατ. tablets, έναντι 10,8 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2014.

Αντίθετα, η Lenovo, η οποία τερμάτισε τρίτη στην κατάταξη της IDC, είδε 23% αύξηση στις πωλήσεις της οι οποίες έφτασαν τα 2,5 εκατ. τεμάχια κατά το α’ τρίμηνο.  Την μπάνκα, όμως, τίναξε στον αέρα η LG αφού πούλησε 1,4 εκατ. τεμάχια έναντι μόλις 100 χιλιάδων το α’ τρίμηνο του 2014.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη

Related Posts