16.3 C
Athens
20/04/2024
Biztech

IDC: Στα 2-in-1 και στα “επαγγελματικά” tablets η μεγάλη ευκαιρία

Μπορεί μέχρι σήμερα το ρητό “η φτήνια τρώει τον παρά” να ήταν η κινητήριος δύναμη πίσω από την ανάπτυξη της αγοράς tablets ωστόσο η τάση αυτή έχει αντιστραφεί. Σύμφωνα με το τελευταίο report της IDC για την αγορά της Δυτικής Ευρώπης, τα 2-in-1 και τα tablets που προορίζονται για επαγγελματικές εφαρμογές είναι εκείνες οι κατηγορίες που παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για ανάπτυξη.

Συγκεκριμένα ενώ η αγορά tablets στη Δυτική Ευρώπη κατέγραψε πτώση 10,5% στο α’ τρίμηνο του 2015 και έκλεισε στα 8,5 εκατομμύρια τεμάχια, τα 2-in-1 και τα “ακριβά” tablets που προορίζονται για επαγγελματική χρήση ακολούθησαν απολύτως αντίστροφη πορεία. Έτσι, οι πωλήσεις συσκευών 2-in-1 σημείωσαν άνοδο 44,4% και τα tablets για επαγγελματική χρήση αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 51,3% στο ίδιο τρίμηνο και πάντα από έτος σε έτος.

Οι αναλυτές της IDC εκτιμούν ότι οι vendors επέκτειναν σημαντικά το portfolio τους στις παραπάνω κατηγορίες γεγονός που βοήθησε στην άνοδο των πωλήσεων. Από την άλλη φαίνεται πως ούτως άλλως η υιοθέτηση tablets στους εργασιακούς χώρους μπορεί να μην είναι ακόμα mainstream κατάσταση ωστόσο είναι μια πραγματικότητα. Το ενδιαφέρον μάλιστα στοιχείο, σύμφωνα με την IDC, είναι ότι η τάση αυτή δεν παρατηρείται μόνο από μεγάλες εταιρείες αλλά και από μικρότερες. Όσον αφορά τις χώρες που ηγούνται αυτής της τάσης η IDC ξεχωρίζει το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία και τις χώρες της Σκανδιναβικής χερσονήσου.

Σχετικά άρθρα

SAP: Αποχώρηση έκπληξη και διοικητικές αλλαγές

Kitriniaris

Sony: Στην ελληνική αγορά η νέα σειρά τηλεοράσεων

Kitriniaris

Έρευνα Xerox: Αυτοματισμός, ψηφιοποίηση και ασφάλεια για τις SMBs

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα