ICAP Trade Exchange Program στο κινητο σας

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 90% των εταιρειών που φτάνουν σε χρεοκοπία παρουσιάζουν ασταθή συναλλακτική συμπεριφορά ή καθυστερήσεις πληρωμών που κυμαίνονται πολύ πάνω από το μέσο όρο.

 

Τα γεγονότα και οι ενδείξεις καθυστερήσεων εμφανίζονται συνήθως 15-20 μήνες πριν από την χρεοκοπία. Η γνώση σχετικά με τη συμπεριφορά πληρωμών ενός πελάτη/συνεργάτη, αναδεικνύεται ως ένα από τα πιο σημαντικά αλλά και δυναμικά κριτήρια για την εκτίμηση εμφάνισης ασυνέπειας και τον καθορισμό της πιστωτικής πολιτικής μιας επιχείρησης

 

Στο πλαίσιο αυτό, οι εταιρείες ICAP και Regate προχώρησαν σε στρατηγική συνεργασία για την άμεση ενημέρωση των στελεχών, που αξιοποιώντας σύγχρονες εφαρμογές τεχνολογίας μέσω του κινητού τους και με την σωστή πληροφόρηση έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν την πιστοληπτική ικανότητα του πελάτη τους και να δρουν προς όφελος και των δυο. Η νέα υπηρεσία βασίζεται σε δεδομένα του προγράμματος ICAP Trade Exchange, το μοναδικό δίκτυο ανταλλαγής στοιχείων συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

 

Η χρήση στοιχείων συναλλαγών  επιτρέπει στις επιχειρήσεις: Την αποφυγή προβλέψιμων κινδύνων, την προστασία από λάθος επενδυτικές αποφάσεις, τη μείωση των απωλειών και των ζημιών από απρόβλεπτα γεγονότα, τη βελτίωση του τρόπου λήψης αποφάσεων και την αποδοτικότερη χρήση/κατανομή του κεφαλαίου και των πόρων εντός του οργανισμού.

 

 

Ως μέλος του ICAP Trade Exchange έχετε πρόσβαση σε ειδικά σχεδιασμένα προϊόντα μέσα από τα οποία μπορείτε να ενημερώνεστε για το πιστωτικό προφίλ υφιστάμενων και δυνητικών πελατών, ενώ επιπλέον λαμβάνετε δωρεάν υπηρεσίες ανάλυσης του πελατολογίου σας.

 

Τα μέλη του ICAP Trade Exchange απολαμβάνουν τα παρακάτω πλεονεκτήματα:

 

Είναι σε θέση να καθορίζουν ακριβέστερα τους όρους και το ύψος της πίστωσης προς υποψηφίους ή υφιστάμενους πελάτες, βάσει της συμπεριφοράς πληρωμών και του πιστωτικού τους ανοίγματος στην αγορά.

Ενημερώνονται για τυχόν καθυστερήσεις στις συναλλαγές των πελατών τους, ώστε να αντιμετωπίζουν με έγκαιρο και άμεσο τρόπο πιθανά φαινόμενα ασυνέπειας.

Εστιάζουν στην εισπρακτική τους πολιτική στους επισφαλείς πελάτες και μειώνουν τις ημέρες εξόφλησης απαιτήσεων βελτιώνοντας τη ρευστότητά τους.

Επηρεάζουν θετικά τη συμπεριφορά των ασυνεπών πελατών με τη χρήση των ειδικών αυτοκόλλητων που παρέχει το πρόγραμμα.

Επιβραβεύουν τους συνεπείς πελάτες και κατά συνέπεια, επεκτείνουν τη μεταξύ τους συνεργασία.

Related Posts