IBM: εργαλεια αναλυσης για την αξιοποιηση των social media απο επιχειρησεις

(Δελτίο Τύπου) – Η IBM πρόσφατα παρουσίασε ένα νέο λογισμικό και υπηρεσίες που θέτουν την ισχύ των εργαλείων ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων στη διάθεση του σημερινού, εξοικειωμένου με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανθρώπινου δυναμικού, οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Τώρα, οι οργανισμοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν εργαλεία ανάλυσης σε πρωτοβουλίες ανάπτυξης επιχειρηματικότητας μέσω κοινωνικής δικτύωσης (Social Business). Αυτό τους επιτρέπει να αποκτούν ουσιαστική πληροφόρηση, η οποία μπορεί να αποτελέσει τη βάση για επιχειρηματική δράση, από τα δεδομένα που δημιουργούνται στα δίκτυα και να την αξιοποιούν σε πραγματικό χρόνο.

Στο πλαίσιο αυτό, η IBM ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα της κορυφαίας στον κλάδο πλατφόρμας λογισμικού κοινωνικής δικτύωσης, του IBM Connections. Το IBM Connections ενσωματώνει εξελιγμένες δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων, παρακολούθηση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και ταχύτερα δίκτυα συνεργασίας, τόσο εντός όσο και εκτός του οργανισμού, είτε με βάση τις εγκαταστάσεις της επιχείρησης, είτε στο IBM SmartCloud είτε χρησιμοποιώντας ένα μεγάλο εύρος κινητών συσκευών (κινητά τηλέφωνα, tablets κ.α). Παρακολουθήστε την επίδειξη σήμερα.

Η IBM ανακοίνωσε επίσης ότι κορυφαίες εταιρείες από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των Bayer MaterialScience, Colgate-Palmolive Company, LeasePlan, Primerica και Teach for America, χρησιμοποιούν το λογισμικό της κοινωνικής δικτύωσης για να επιτύχουν πραγματικές αποδόσεις από τις επενδύσεις τους στον τομέα αυτό.

Οι εν λόγω ανακοινώσεις ενισχύουν περαιτέρω την ηγετική θέση της IBM στο λογισμικό κοινωνικής δικτύωσης και στα εργαλεία ανάλυσης. Για τρία διαδοχικά έτη, η IDC κατατάσσει την IBM στην πρώτη θέση στον τομέα του λογισμικού κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρήσεις. Σήμερα, άνω του 60% των επιχειρήσεων της λίστας Fortune 100 έχουν αποκτήσει άδειες χρήσης για λογισμικό κοινωνικής δικτύωσης της IBM, προκειμένου να επιτρέψουν στο ανθρώπινο δυναμικό τους να βελτιώσει την παραγωγικότητά του και να αποκτήσει ουσιαστική πληροφόρηση από τα δεδομένα για την πρόβλεψη των αναγκών των πελατών τους σε ατομική βάση. Η ηγετική θέση της IBM στον τομέα της ανάλυσης δεδομένων έχει εδραιωθεί μέσω μιας προσεκτικά χαραγμένης στρατηγικής, στο πλαίσιο της οποίας απαιτήθηκαν η επέκταση της έρευνας και ανάπτυξης καθώς και πρωτοβουλίες εξαγορών και επιχειρηματικών δράσεων σε όλο το εύρος του χαρτοφυλακίου της, υλικού, λογισμικού και υπηρεσιών.

Related Posts