HP: 1η θεση στο βαθμο ικανοποιησης δικτυου συνεργατων

Η HP κατέλαβε την 1η θέση ως προς τον βαθμό ικανοποίησης του δικτύου συνεργατών (Channel Satisfaction), σύμφωνα με τη συγκριτική αξιολόγηση κατασκευαστών (Vendor Benchmark) της Canalys, μια διαδικασία κατά την οποία μετρήθηκαν περισσότερες από 22.000 ψήφοι.

 

 

Οι συνεργάτες βαθμολογούν

 

Η Canalys έχει θέσει σε λειτουργία την Candefero, μια online κοινότητα η οποία ξεκίνησε το 2007 στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας-πρόσκλησης προς το δίκτυο συνεργατών. Η Candefero συγκέντρωσε ανώτερα στελέχη πιστοποιώντας ότι πράγματι εργάζονται για λογαριασμό του δικτύου συνεργατών που διαθέτουν εξουσιοδότηση από κάποιον μείζονα κατασκευαστή. Σήμερα, η Candefero διαθέτει πάνω από 8.500 εγγεγραμμένα μέλη από όλο τον κόσμο, στην πλειονότητά τους από τις χώρες της περιοχής ΕΜΕΑ.

 

Η αξιολόγηση κατασκευαστών της Canalys συγκρίνει εμπειρίες συνεργατών οι οποίοι έχουν δουλέψει με διαφορετικούς κατασκευαστές, αναδεικνύει τα πλεονεκτήματά τους, επισημαίνει τις αδυναμίες τους και υπογραμμίζει τις βελτιώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί. Η αξιολόγηση καταγράφει όλες τις θετικές ενέργειες των κατασκευαστών, ενώ ταυτόχρονα εντοπίζει τυχόν λάθη τους, ζητώντας από τους συνεργάτες να βαθμολογούν την απόδοση των κατασκευαστών μέσω μιας ερευνητικής μεθόδου 10 ερωτήσεων και αντίστοιχης βαθμολόγησης από το 1 έως το 10, με βάση τις παρακάτω παραμέτρους:

 

Ευκολία επιχειρηματικής συνεργασίας

Διατήρηση περιθωρίων κέρδους και συνολική κερδοφορία

Ανάπτυξη μέσω ευκαιριών υποστήριξης και υπηρεσιών

Αξιοποίηση ηλεκτρονικής πλατφόρμας και ηλεκτρονικών εργαλείων

Ποιότητα τεχνικής υποστήριξης που παρέχεται στους συνεργάτες του δικτύου και τους πελάτες τους

Δραστηριότητες μάρκετινγκ και lead generation

Διαθεσιμότητα και προμήθεια προϊόντων

Προγράμματα αναγνώρισης και εξειδίκευσης

Αποτελεσματικότητα της διαχείρισης τελικών πελατών

Διαχείριση συγκρούσεων με άλλους μεταπωλητές και τις αντίστοιχες ομάδες απευθείας πωλήσεών τους

 

Οι συνεργάτες μπορούν να βαθμολογούν μόνο τους κατασκευαστές για τους οποίους οι ίδιοι πραγματοποιούν πωλήσεις, κάτι που επιβεβαιώνεται από την προσθήκη των πωλητών αυτών στα εταιρικά τους προφίλ.

Η συγκριτική αξιολόγηση κατασκευαστών πραγματοποιείται από το 2010 και μέχρι σήμερα έχει συγκεντρώσει πάνω από 22.000 αξιολογήσεις. Ο αλγόριθμος που προκύπτει από τις βαθμολογίες παραμένει κατοχυρωμένος και τα αποτελέσματά του ανανεώνονται καθημερινά έτσι ώστε να εμφανίζεται η πιο πρόσφατη αξιολόγηση κάθε συνεργάτη.

Στις 3 Οκτωβρίου 2016, η HP κατείχε την 1η θέση στην κατάταξη της περιοχής ΕΜΕΑ.

 

Ο πρόεδρος της HP EMEA, Nick Lazaridis, ανέφερε ότι το δίκτυο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της HP, τώρα αλλά και στο μέλλον. Κατά τους 12 τελευταίους μήνες, η εταιρεία έχει καταφέρει να επανακαθορίσει τη σχέση της με το δίκτυο συνεργατών της. Η ανανέωση αυτή προέκυψε μέσω των καινοτομιών των νέων προϊόντων, της επέκτασης του partner-led μοντέλου υπηρεσιών HP και, το σημαντικότερο, με τη δημιουργία μιας ισχυρής και συλλογικής στρατηγικής για τη δέσμευση των πελατών.

Κλείνοντας ανέφερε ότι η HP δεσμεύεται συνολικά για την αύξηση του ποσοστού συνεισφοράς του παγκόσμιου δικτύου συνεργατών στα έσοδά της, από 80% σε 87%.

 

Ο Alastair Edwards, επικεφαλής αναλυτής της Canalys, σημείωσε ότι το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας, αποτελεί μια εντυπωσιακή επιβεβαίωση συνέχισης της στρατηγικής εστίασης της HP στο δίκτυο της στην περιοχή ΕΜΕΑ, από τη στιγμή του διαχωρισμού από την Hewlett Packard Enterprise.

Έχοντας εισαγάγει εξελιγμένα εργαλεία εκμάθησης στη δικτυακή πύλη των συνεργατών της, η HP αποδεικνύει τη σταθερή ετοιμότητά της να επενδύει στην καινοτομία. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η HP κατέλαβε την υψηλότερη βαθμολογία της συγκριτικής αξιολόγησης κατασκευαστών ως προς τον βαθμό χρησιμότητας εργαλείων και ηλεκτρονικών πλατφoρμών.

Related Posts