H Yahoo επενδυει στο mobile

Με την παρουσίαση δυο νέων εφαρμογών, η Yahoo αποδεικνύει και έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την αγορά του mobile, ενδιαφέρον που εντάθηκε από τη στιγμή που στο τιμόνι της εταιρείας βρίσκεται η Marissa Mayer. Έτσι, η Yahoo ανακοίνωσε χθες, Πέμπτη 18 Απριλίου, τη νέα εφαρμογή Yahoo Mail, η οποία διατίθεται δωρεάν στο iTunes Store και στο Google Play.

Η νέα εφαρμογή προσφέρει full-screen mode ώστε να εκμεταλλευτεί τις μεγάλες οθόνες των tablets ενώ παράλληλα οι χρήστες μπορούν πατώντας οπουδήποτε πάνω στην οθόνη να απαντήσουν, να προωθήσουν, να διαγράψουν ή να επισημάνουν ένα email. Επίσης σύροντας το δάχτυλό τους πάνω στην οθόνη του tablet περνάνε στο επόμενο μήνυμα.

Η Yahoo ανακοίνωσε επίσης ένα νέο μετεωρολογικό app για iPhone το οποίο “τραβά” φωτογραφίες από το Flickr για να δείχνει στους χρήστες τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν σε κάθε περιοχή.

Η σημασία που δίνει η Yahoo στο mobile έρχεται σαν αποτέλεσμα της γιγάντωσης της συγκεκριμένης αγοράς, την στιγμή που η εταιρεία ανακοίνωσε κέρδη τριμήνου $390 εκατ., αλλά και μείωση εσόδων.
 

Related Posts