22.8 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Η Xiaomi έριξε τη Samsung από το βάθρο

Ένα ακόμη σημάδι της ανακατάταξης στην αγορά των smartphones με την ενδυνάμωση των Κινέζων κατασκευαστών, έκανε την εμφάνισή του, αυτή τη φορά με την ανέλιξη της Xiaomi στην πρώτη θέση της κινεζικής αγοράς εις βάρος της Samsung. Σύμφωνα, λοιπόν, με στοιχεία της Canalys, το β’ τρίμηνο του τρέχοντος έτους ο κατασκευαστής με τις περισσότερες πωλήσεις smartphones στην τεράστια αγορά της Κίνας ήταν η Xiaomi με μερίδιο αγοράς 14%.

Αντιθέτως, η Samsung έπεσε στη δεύτερη θέση της σχετικής λίστας – μετά από δύο χρόνια –με μερίδιο αγοράς 12%. Και όχι μόνο αυτά αλλά η διαφορά της από την τρίτη Lenovo περιορίστηκε σε μόλις 200.000 συσκευές, σύμφωνα με τα στοιχεία της Canalys. Το ίδιο τρίμηνο του 2012 το μερίδιο αγορά της Samsung στην Κίνα άγγιζε το 22%, γεγονός που καταδεικνύει τη μεταβολή που έχει συντελεστεί μέσα σε μόλις δύο χρόνια.

Το ζήτημα για τη Samsung, όπως το έχουν εντοπίσει το σύνολο σχεδόν των αναλυτών, είναι η low-end κατηγορία των smartphones. Και πιο συγκεκριμένα το γεγονός ότι δεν παίζει πλέον μόνη της στη συγκεκριμένη κατηγορία. Αντιθέτως, οι Κινέζοι ανταγωνιστές της έχουν κάνει σημαντικά βήματα προόδου προσφέροντας “τίμιες” για τα λεφτά τους συσκευές, τις οποίες τελικά η Samsung δεν μπορεί να ανταγωνιστεί στην τιμή τους. Επιπλέον, στην Κίνα παρατηρείται ολοένα και εντονότερα το φαινόμενο του “οικονομικού εθνικισμού”. Έτσι, οι μεγάλοι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας συνεργάζονται περισσότερο με τους εγχώριους κατασκευαστές, όπως περιγράφει στην ανάλυσή της η Canalys.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη. 

Σχετικά άρθρα

COVID-19: Σανίδα σωτηρίας τα ψηφιακά κανάλια για τις ΜμΕ

Giorgos Athanassiadis

SingularLogic και SenseOne στο IoT Solutions World Congress

Χαμηλότερες τιμές για τις υπηρεσίες Microsoft Exchange από την Interworks

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα