Η Microsoft συνεχιζει την επεκταση του Dynamics CRM Online

Με στόχο κυρίως τις αναπτυσσόμενες αγορές, η Microsoft ανακοίνωσε τη διάθεση του cloud CRM software σε 17 επιπλέον χώρες. Με την κίνηση αυτή το Dynamics CRM Online θα βρεθεί σε νέες αγορές στη Νότια Αμερική, την Καραϊβική, την Ασία, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Ευρώπη.

“Σε συνδυασμό με το Microsoft Azure και το Office 365, το CRM Online είναι ένα κρίσιμο μέρος του Microsoft Cloud for Business”, δήλωσε ο Bob Stutz, εταιρικός αντιπρόεδρος του Dynamics CRM. “Θέλουμε να κάνουμε ό, τι μπορούμε για να προσφέρουμε τα οφέλη από το cloud σε όσες περισσότερες επιχειρήσεις και χώρες είναι δυνατόν”, συμπλήρωσε το στέλεχος της Microsoft.

Με την επέκταση αυτή το Dynamics CRM Online θα διατίθεται πλέον σε Αργεντινή, Ουρουγουάη, Εκουαδόρ, Αμερικανικές Παρθένους Νήσους, Ινδονησία, Ταϊλάνδη, Ταϊβάν, Φιλιππίνες, Μπαχρέιν,  Αίγυπτο, Κουβέιτ, Ομάν, Κατάρ, Σαουδική Αραβία, Νότια Αφρική, Ουκρανία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Έτσι, σε παγκόσμιο επίπεδο το Dynamics CRM Online είναι τώρα διαθέσιμο σε περισσότερες από 50 αγορές.

Στο πλαίσιο αυτό, η Microsoft ανακοίνωσε επιπλέον ότι η υπηρεσία της θα τρέχει από περισσότερα data centers, προκειμένου να υποστηρίξει καλύτερα την επέκταση αυτή. Για παράδειγμα, το CRM Online τρέχει σε ένα data center της Microsoft στην Βραζιλία, γεγονός που μειώνει το latency για τους πελάτες στη Λατινική Αμερική. Γενικότερα, τo Dynamics CRM Online θα εξυπηρετείται από υποδομές μοιρασμένες σε τέσσερις περιοχές του κόσμου, σύμφωνα με τον Bob Stutz.

Related Posts