Η μαχη των wearables

Τα 43,2 εκατομμύρια τεμάχια θα φτάσουν οι παγκόσμιες πωλήσεις wearables το 2015 καταγράφοντας αύξηση κατά 129% σε σύγκριση με το 2014, με την Apple να καθίσταται πρωταγωνιστής στη συγκεκριμένη αγορά, όπως προβλέπει στην τελευταία ανάλυσή της η Canalys. Ωστόσο η εταιρεία ξεκαθαρίζει ότι οι κατασκευαστές θα πρέπει να προσφέρουν στους καταναλωτές δυνατότητες πέρα από αυτές που έχουν στη διάθεσή τους σήμερα μέσω των smartphones, προκειμένου η αγορά των wearables να καταστεί πραγματικά βιώσιμη.

Σύμφωνα με την Canalys, η Apple φέρεται ως η πιο έτοιμη εταιρεία για να μπει με αξιώσεις την άρενα των wearables, καθώς η εταιρεία από το Cupertino έχει επιδείξει το πιο πλήρες σύστημα εφαρμογών οι οποίες περιλαμβάνουν αυξημένες δυνατότητες χρήσης, από την επικοινωνία και την παρακολούθηση της υγείας των χρηστών, μέχρι τις υπηρεσίες χρηματικών συναλλαγών. Σε συνδυασμό με την παράδοση που έχει στη δημιουργία αισθητικά άρτιων συσκευών, καθιστούν την Apple φαβορί για την ηγεμονία στα wearables, όπως υποστηρίζει η Canalys. Στον αντίποδα, η Google οφείλει να αναβαθμίσει την πλατφόρμα της για τα wearables αν θέλει να ανταγωνιστεί την Apple.

H Canalys προβλέπει ότι η αγορά των wearables θα εμφανίσει πορεία ανάλογη με εκείνη των smartphones. Αρχικά οι vendors που προσφέρουν φτηνές συσκευές θα καρπωθούν τα μεγαλύτερα οφέλη. Στη συνέχεια, όμως, οι καταναλωτές θα στραφούν σε ακριβότερες συσκευές οι οποίες θα προσφέρουν πιο πλούσια χαρακτηριστικά. Τελικά, ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές θα αναγκαστούν να εμπλουτίσουν την εμπειρία χρήσης των συσκευών τους με προηγμένες λειτουργίες και χαρακτηριστικά. Σαν αποτέλεσμα, ο ανταγωνισμός θα κορυφωθεί, οι τιμές θα συμπιεστούν μαζί με τα περιθώρια κέρδους, απειλώντας όσους δεν μπορέσουν να διαφοροποιηθούν.

Related Posts