H LG θελει το premium κομματι της αγορας τηλεορασεων

Καθώς ο ανταγωνισμός στις περισσότερες κατηγορίες των consumer τεχνολογικών προϊόντων έχει συμπιέσει σημαντικά τα όποια περιθώρια κέρδους, οι παραδοσιακοί κατασκευαστές επιλέγουν να απευθύνονται ολοένα και περισσότερο στο premium κομμάτι της όποιας αγοράς. Στη λογική αυτή κινείται πλέον και η LG όσον αφορά την αγορά των τηλεοράσεων αφού η κορεατική εταιρεία ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική ‘dual premium’, σύμφωνα με την οποία η εταιρεία θα αξιοποιήσει τα μοντέλα του 2015 προκειμένου να επικεντρωθεί στο premium κομμάτι της αγοράς τηλεοράσεων.

Με τη στρατηγική dual premium, η LG είναι βέβαιη ότι θα διασφαλίσει την ηγετική της θέση στην παγκόσμια αγορά των premium TVs με τις συσκευές τεχνολογίας OLED, ενώ ταυτόχρονα θα διευρύνει το μέγεθος της κατηγορίας των premium συσκευών, ώστε να δημιουργήσει περισσότερες ευκαιρίες για τις νέες τηλεοράσεις PRIME UHD, τις οποίες και παρουσίασε. 

Ειδικότερα, η  LG προχώρησε στα αποκαλυπτήρια μιας εντελώς νέα σειράς τηλεοράσεων OLED, η οποία περιλαμβάνει μοντέλα με επίπεδες και κυρτές οθόνες 55, 65 και 77 ιντσών. Οι τηλεοράσεις PRIME UHD της LG, οι οποίες τοποθετούνται μια κατηγορία επάνω από τις ULTRA HD, αξιοποιούν προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως οι τεχνολογίες ColorPrime και ULTRA Luminance, πάνελ 4K In-Plane Switching (IPS) και αλγόριθμο επεξεργασίας Prime Mastering Engine, προκειμένου να προσφέρουν στον καταναλωτή μι premium κινηματογραφική εμπειρία.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Brian Kwon, προέδρου και διευθύνων συμβούλου της LG Electronics Home Entertainment Company, με τις τηλεοράσεις LG OLED και PRIME UHD, το σήμα της LG εμπεδώνεται ως συνώνυμο της εικόνας υψηλής ποιότητας και η εταιρεία θα κατακτήσει προνομιακή θέση στην κορυφή της αγοράς των premium τηλεοράσεων.

Related Posts