Με ολοένα και περισσότερους κατασκευαστές καταναλωτικών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών να αναγνωρίζουν τη σημασία του Internet of Things στη μεταμόρφωση των καταναλωτικών αλλά και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, η στροφή προς τις τεχνολογίες που θα συνδέονται με αυτό μοιάζει μονόδρομος. Στην τεράστια δυνητική αγορά που θα δημιουργήσει το IoT στρέφει την προσοχή της και η LG η οποία ανακοίνωσε ως στρατηγική της επιλογή για το 2015, την ανάπτυξη και προώθηση ‘smart’ λειτουργιών στις νέες συσκευές της με απώτερο στόχο να δημιουργήσει ένα ενοποιημένο Internet of Things (IoT) περιβάλλον, που θα κάνει τη ζωή των χρηστών ακόμα πιο άνετη, ευχάριστη και παραγωγική.
Ειδικότερα, η τεχνολογία LG HomeChat αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα του πώς μπορεί η τεχνολογία IoT να ενσωματωθεί σήμερα σε συσκευές που ήδη χρησιμοποιούν εκατομμύρια καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο. Το HomeChat είναι μια εφαρμογή η οποία επιτρέπει στο χρήστη να επικοινωνεί και να ελέγχει τις ηλεκτρικές συσκευές LG του σπιτιού του, μέσω γραπτών μηνυμάτων από το smartphone ή το tablet του, από οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκεται, εντός ή εκτός σπιτιού. Ταυτόχρονα, οι υπηρεσίες του ‘έξυπνου σπιτιού’ μπορούν να δίνουν διάφορες ενημερώσεις και πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των συσκευών και την εξοικονόμηση ενέργειας ανάλογα με τη λειτουργία τους, δίνοντας έτσι στους χρήστες τη δυνατότητα ελέγχου και εξοικονόμησής της.
Στο πλαίσιο η LG έχει συνάψει ήδη αρκετές συνεργασίες για την υλοποίηση ενός ‘Smart Home’, με κορυφαίες εταιρείες παροχής υπηρεσιών για έξυπνα σπίτια, αλλά και με μέλη του οικοσυστήματος iControl OpenHome, προκειμένου να διασφαλίσει ότι οι νέες συσκευές της θα μπορούν να ενσωματωθούν χωρίς προβλήματα στα διάφορα smart home services, όπως υπηρεσίες αυτοματισμού, ασφάλειας και προστασίας.