14.4 C
Athens
20/04/2024
Biztech

Gartner: Η Lenovo σώζει την παρτίδα για τα PCs στο Q1

Σε ένα α’ τρίμηνο που μόνο ως δύσκολο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί για το σύνολο της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρονικών υπολογιστών, η Lenovo απέδειξε στην πράξη ότι παραμένει ο ηγέτης της συγκεκριμένης αγοράς και μάλιστα σημειώνει επιδόσεις κόντρα στο γενικότερο ρεύμα της στιγμής. Αυτό προκύπτει από τα προκαταρκτικά στοιχεία της Gartner για το α’ τρίμηνο του 2015, με την εταιρεία ερευνών να διαπιστώνει πτώση της παγκόσμιας αγορά PC κατά 5,2% από έτος σε έτος αλλά και άνοδο πωλήσεων 5,7% για την Lenovo, στο ίδιο χρονικό διάστημα.

Ειδικότερα, η Gartner κατέγραψε πωλήσεις 71,7 εκατ. τεμαχιών σε όλο τον κόσμο, εξέλιξη που έρχεται σε αντίθεση με το σύνολο του 2014 οπότε και η αγορά ηλεκτρονικών υπολογιστών σημείωσε άνοδο, ωθούμενη από την τάση αντικατάστασης συσκευών, λόγω της λήξης υποστήριξης των Windows XP. Ωστόσο, το α’ τρίμηνο του 2015 η τάση αυτή εξασθένησε με αποτέλεσμα την πτώση των πωλήσεων. Σε κάθε περίπτωση, αναλυτές της Gartner σημειώνουν ότι η τάση αυτή δεν εμφανίζει σημάδια παγίωσης και κατά συνέπεια δεν προοιωνίζει και το τι θα συμβεί στο σύνολο του έτους για την αγορά PCs.

Περνώντας στους κατασκευαστές, η Lenovo συνεχίζει με γοργό βήμα την άνοδο των πωλήσεών της, αφού όπως προαναφέραμε ήταν η εταιρεία που κατέγραψε το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης (5,7%). Σημαντικό στοιχείο για την κινεζική εταιρεία ήταν το γεγονός ότι οι πωλήσεις της πήγαν εξαιρετικά καλά σε δύο περιοχές όπου δεν κατέχει την πρώτη θέση, όπως στον υπόλοιπο κόσμο. Ο λόγος για τις αγορές των ΗΠΑ και της EMEA, όπου με όχημα τα hybrid notebooks – και ιδιαίτερα τη σειρά Yoga – η Lenovo κατόρθωσε να αυξήσει σημαντικά το μερίδιο αγοράς της.

Ο έτερος vendor που κατέγραψε άνοδο πωλήσεων ήταν η HP, η οποία διατηρήθηκε στην κορυφή της αγοράς των ΗΠΑ και της EMEA. Έτσι, οι πωλήσεις της αμερικανικής εταιρείας αυξήθηκαν κατά 2,5%  στο α’ τρίμηνο του 2015. Αντίθετα, οι Dell,  Asus και Accer, που απαρτίζουν την πεντάδα των κατασκευαστών με τις μεγαλύτερες πωλήσεις διεθνώς, κατέγραψαν μείωση πωλήσεων σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014.

Σχετικά άρθρα

Χάλκινη η κολυμβήτρια της Lenovo Αλεξάνδρα Σταματοπούλου στο Τόκιο

Giorgos Athanassiadis

Νέες συνεργασίες για την IBM με αιχμή τo hybrid cloud

Giorgos Athanassiadis

Οι Εκδόσεις Διόπτρα επιλέγουν EINVOICING της SoftOne

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα