Η Kaspersky στοχευει την αγορα των μικρομεσαιων

Την πρώτη παρουσίαση του Kaspersky Small Office Security, ενός προϊόντος κομμένου και ραμμένου στα μέτρα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, πραγματοποίησαν επί ελληνικού εδάφους ο Dragan Martinovic, managing director, νοτιοανατολικής Ευρώπης και ο Vladimir Udalov, senior corporate product marketing manager της εταιρείας.

Η λύση είναι μια σουίτα ασφαλείας, σχεδιασμένη με στόχο τις μικρές επιχειρήσεις και προσφέρει προληπτική προστασία απέναντι στο malware, εύκολη εγκατάσταση που δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις αλλά και παρακολούθηση της κατάστασης ασφαλείας σε όλες τις συσκευές της επιχείρησης (PCs και tablets). Πιο συγκεκριμένα παρέχει:

• Προστασία από malware.
• Προστασία των δεδομένων με τη βοήθεια Encrypted Containers, αλλά και backup, είτε σε τοπικό επίπεδο, είτε στο cloud (σε συνδυασμό με την υπηρεσία Dropbox).
• Η λειτουργία Safe Money αναγνωρίζει αν το τραπεζικό site στο οποίο μεταβαίνει ο χρήστης είναι γνήσιο και ασφαλές και προστατεύει από πρόσβαση χωρίς δικαιώματα.
• Βελτίωση παραγωγικότητας με τη βοήθεια επιβολής πολιτικών σε ομάδες περιεχομένου (π.χ. απαγόρευση πρόσβασης σε gaming sites).
• Προστασία για συσκευές Android (ο πελάτης λαμβάνει ίσο αριθμό αδειών για mobile συσκευές με το αριθμό των PCs)

Σε γενικές γραμμές πρόκειται για μια λύση, η οποία καλύπτει τις βασικές ανάγκες μιας μικρής επιχείρησης με 5 – 25 PCs και κόστος που ξεκινά από €180 ανά έτος. Το συγκεκριμένο προϊόν έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το κανάλι των συνεργατών, αφού απευθύνεται σε τεράστιο αριθμό επιχειρήσεων με ένα offering που καλύπτει τις ανάγκες ακριβώς αυτού του segment της αγοράς.

Παρά το γεγονός ότι η πώληση μιας λύσης ασφάλειας σε μια μικρομεσαία επιχείρηση μπορεί να μοιάζει ως αρκετά δύσκολος στόχος, καθώς δεν αποτελεί συνήθως προτεραιότητα, η παράθεση των κατάλληλων επιχειρημάτων την καθιστά δεδομένη. Ο αριθμός του malware εξακολουθεί να ανεβαίνει εκθετικά, κάτι που πλέον παρατηρείται και στην περίπτωση του Android. Όμως σημαντικά είναι και τα θέματα που αντιμετωπίζονται στην ελληνική πραγματικότητα. Η Kaspersky ανίχνευσε πάνω από 7 εκατομμύρια incidents σε υπολογιστές στην Ελλάδα μέσα στο 2013 και πάνω από 39,5% των χρηστών δέχτηκαν επίθεση την ίδια περίοδο. Το 21% των επιθέσεων οδήγησαν σε απώλεια δεδομένων ενώ το ποσοστό των επιθέσεων που αφορούσαν σε επιχειρήσεις κάτω των 100 χρηστών φτάνει το 30%, στοιχείο που αποτελεί απάντηση στο επιχείρημα που αναφέρουν πολλοί ότι η επιχείρησή τους δεν αποτελεί στόχο.

Στην παρουσίαση έγιναν γνωστά και ορισμένα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα στοιχεία για την πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά. Η Kaspersky βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη δεύτερη θέση της κατηγορίας, με μερίδιο που φτάνει στο 19%, σύμφωνα με την έρευνα Security SCM tracker της IDC για το 2012.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.
 

Related Posts