H Ericsson βελτιωνει την αποδοση δικτυου

Ως μέρος της αποστολής του Internet.org να φέρει προσιτή διαδικτυακή πρόσβαση στα δύο τρίτα του κόσμου που δεν είναι ακόμη συνδεδεμένα, το Facebook και η Ericsson, σε συνεργασία με την XL Axiata, δημιούργησαν μια νέα μεθοδολογία για τη μέτρηση και τη βελτιστοποίηση της απόδοσης του δικτύου που κάνει χρήση προσομοιώσεων χρήσης εφαρμογών του Facebook. Μέσα από αυτή την κοινή προσπάθεια υλοποιήθηκαν σημαντικές βελτιώσεις στη συνολική έκταση του δικτύου, οι οποίες συντελούν σε ως και 70% αύξηση της κάλυψης εφαρμογών.

Στην Ινδονησία το 75% των χρηστών παραμένει συνδεδεμένο σε δίκτυα 2G GSM/EDGE, παρ’ ό, τι η χώρα συγκεντρώνει την τέταρτη μεγαλύτερη βάση χρηστών Facebook στον κόσμο. Τα νέα δεδομένα της εγχώριας αγοράς αντικατοπτρίζονται στο δίκτυο της XL Axiata, το οποίο μέσα στο 2013 παρουσίασε αύξηση 142% στη διακίνηση δεδομένων. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας, περισσότεροι από τους μισούς από τα 62,9 εκατομμύρια των συνδρομητών της χρησιμοποιούν δεδομένα και η πλειοψηφία αυτών χρησιμοποιεί το Facebook.

Έτσι, σε συνεργασία με την XL Axiata και το Facebook, η Ericsson δημιούργησε μια νέα μεθοδολογία για τη μέτρηση και τη βελτίωση της απόδοσης του δικτύου. Μέσα από το κοινό έργο αναπτύχθηκε ένα πλαίσιο για την αξιολόγηση των βασικών δεικτών απόδοσης χρήστη (KPI) με βάση την προσομοίωση περιπτώσεων χρήσης εφαρμογών του Facebook και τη συσχέτισή αυτών των KPI με στατιστικά στοιχεία του δικτύου. Μέσω αυτής της διαδικασίας, αναγνωρίστηκαν τα προβλήματα που επηρεάζουν απευθείας το χρήστη και αντιμετωπίστηκαν σε όλη την έκταση του δικτύου. Από τις βελτιώσεις που προέκυψαν η κάλυψη εφαρμογών αυξήθηκε ως και 70%.

Το Facebook και η Ericsson αποτελούν ιδρυτικά μέλη της πρωτοβουλίας Internet.org και έχουν ανακοινώσει την από κοινού δημιουργία ενός εργαστηρίου καινοτομίας που θα υποστηρίξει περαιτέρω τους στόχους του προγράμματος.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Related Posts