19/04/2024
Biztech

H διαδικτυωμένη κοινωνία περνά μέσα από το τηλεοπτικό περιεχόμενο

Το 2020 το παγκόσμιο τοπίο θα περιλαμβάνει 9 δισεκατομμύρια ανθρώπους, περισσότερες από 8 δισεκατομμύρια ευρυζωνικές συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας και 1,5 δισεκατομμύριο νοικοκυριά με ψηφιακή τηλεόραση, με την αναλογική σχεδόν να αποτελεί παρελθόν. Πρόκειται για μια σαφή προσέγγιση του οράματος της Διαδικτυωμένης Κοινωνίας, καθώς περισσότερες από 50 δισεκατομμύρια συνδεδεμένες συσκευές, εκ των οποίων τα 15 δισεκατομμύρια θα παρέχουν δυνατότητες βίντεο, θα στηρίζονται σε δίκτυα mobile IP (internet protocol) που κυριαρχούνται από το βίντεο.=

Αυτή είναι η εικόνα μιας νέας εποχής ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας που σχηματίζεται από την έκθεση Media Vision 2020 της Ericsson. Το σημαντικό στοιχείο της παραπάνω έκθεσης είναι η ευκαιρία εσόδων η οποία ανοίγεται καθώς η βιομηχανία της τηλεόρασης θα αξίζει περί τα $750 δις μέχρι το 2020.

Η μελέτη Media Vision 2020 βασίζεται σε περισσότερους από έξι μήνες ερευνών, και όπως προκύπτει μέσα από αυτήνς τις προηγμένες αγορές, όπως η Δυτική Ευρώπη και οι ΗΠΑ, προβλέπεται ότι μέχρι το 2020 θα έχουν λάβει χώρα οι παρακάτω εξελίξεις:

1. Η Διαδικτυωμένη Κοινωνία θα έχει πραγματωθεί – 15 δισεκατομμύρια συσκευών με δυνατότητες βίντεο θα είναι συνδεδεμένες μέσω broadband IP, μεταβάλλοντας οριστικά την εμπειρία κατανάλωσης τηλεοπτικού περιεχομένου. Οι κινητές ευρυζωνικές συνδέσεις θα είναι ουσιώδεις για κάθε περιοχή του κόσμου και θεμελιώδεις για τις αναπτυσσόμενες περιοχές.

2. Ο συνδυασμός περιεχομένου και υπηρεσιών παραμένει η καλύτερη ευκαιρία – Οι καταναλωτές προτιμούν την απλότητα και επιθυμούν ενιαίες χρεώσεις και λογαριασμούς. Ωστόσο, η βασική ανάγκη για ευρυζωνικότητα θα διαχωρίσει την προσφορά πρόσβασης από την προσφορά περιεχομένου.

3. OTT παράδοση για όλους – Η over-the-top παράδοση τηλεοπτικού περιεχομένου στον καταναλωτή θα γίνει δυνατή για όλους τους παρόχους τηλεοπτικών υπηρεσιών και τους ιδιοκτήτες περιεχομένου, συμπληρώνοντας και εμπλουτίζοντας τις καθιερωμένες πλατφόρμες μετάδοσης.

4. Η on-demand πρόσβαση θα εξισωθεί με τη ζωντανή/γραμμική – Η μετάδοση μέσω IP θα επιταχύνει την υπάρχουσα τάση των καταναλωτών για on-demand πρόσβαση στο περιεχόμενο, η οποία φτάνει στο 50% της συνολικής κατανάλωσης.

5. Οι νεοεισερχόμενοι φέρνουν νέες επενδύσεις – Η ραγδαία ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας και η εξάπλωση σε περισσότερο πληθυσμό, σε συνδυασμό με την αύξηση των συνδεδεμένων συσκευών, μπορεί να καταστήσει τα οικοσυστήματα συσκευών και ανθρώπων ισχυρούς διαμορφωτές του τηλεοπτικού περιεχομένου.

6. Τα έσοδα της αγοράς θα ανέλθουν στα $750 δις – Πρόκειται για σημαντική άνοδος από τα $530 δις του 2013. Η κατανομή των εσόδων θα μετατοπιστεί μεταξύ ιδιοκτητών περιεχομένου, ραδιοτηλεοπτικών φορέων, παρόχων τηλεοπτικών υπηρεσιών και παρόχων δικτύων, ιδίως καθώς οι εταιρείες θα εστιάζουν περισσότερο στη διαφήμιση.

Για να μπορέσουν οι παράγοντες του κλάδου να αξιοποιήσουν αυτό το όραμα και να οικοδομήσουν στρατηγικές για την επιτυχία το 2020, η Ericsson έχει ξεχωρίσει τα βασικά κριτήρια, που θα λειτουργήσουν ως παράγοντες αλλαγής και διαμορφωτές ευκαιριών:

• Διαρκώς εξελισσόμενη εμπειρία
• Η επιτακτικότητα του IP
• Brand-casting
• Μετασχηματισμός των μοντέλων κατανάλωσης και των πακέτων μετάδοσης
• Προσέγγιση της τηλεόρασης μέσα από το διαδίκτυο και την cloud τεχνολογία
• Νέα κεφάλαια και νέοι παράγοντες στην αγορά

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη. 

Σχετικά άρθρα

H Deutsche Telekom μεγαλύτερος μέτοχος της BT

Kitriniaris

Nokia – Alcatel: Εξαγορά μαμούθ

Kitriniaris

Τα Eset NOD32 Antivirus και Smart Security “μιλάνε” ελληνικά

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα