Η Cloudbiz ξεκίνησε να δραστηριοποιείται και στην αγορά της Αλβανίας μέσω του σχεδιασμού ενός στοχευμένου προγράμματος επιβράβευσης πελατών της Carrefour. Πιο συγκεκριμένα, με βάση τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών της Carrefour, τις ιδιαιτερότητες που χαρακτηρίζουν την αλβανική αγορά και τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές στον χώρο των σούπερ μάρκετ, η Cloudbiz σχεδίασε ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα επιβράβευσης για την Carrefour.
Το πρόγραμμα επιβράβευσης επικεντρώνεται στη δημιουργία του προφίλ των πελατών και στην κατηγοριοποίηση τους, στην αποτελεσματική και στοχευμένη επικοινωνία, καθώς και στο υψηλό αίσθημα ανταμοιβής.
Αξιοποιώντας τη γνώση που προσφέρει το συγκεκριμένο πρόγραμμα, η Carrefour θα έχει τη δυνατότητα να αυξήσει σταθερά τον αριθμό των επισκέψεων στα καταστήματα της και το ποσοστό διατήρησης των πελατών της, ενισχύοντας την εταιρική της αναγνωρισιμότητα και δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της.