22.9 C
Athens
28/03/2024
Biztech

Η Apple βασίζεται στο iPhone 4 για την κινεζική αγορά

Καθώς οι φήμες για το “iPhone των φτωχών” συνεχίζονται, η Apple καλλιεργεί το έδαφος για δυναμικότερη παρουσία στην κινεζική αγορά προωθώντας πιο δυναμικά το iPhone 4, σύμφωνα με τη IDC.

Ήδη οι πωλήσεις του iPhone 4 των 8GB σημείωσαν άνοδο 211% το πρώτο τρίμηνο του 2013 σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο. Ωστόσο ακόμα και το συγκεκριμένο μοντέλο θεωρείται ακριβό για την Κίνα με αποτέλεσμα η Apple να βρεθεί στην έκτη θέση της λίστας με τους κατασκευαστές smartophones, κατέχοντας μερίδιο αγοράς μόλις 9%. Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η Samsung ενώ συνολικά το 90% των smartphones που πουλήθηκαν στην Κίνα είναι συσκευές Android με μέσο κόστος $200. Στον αντίποδα, το iPhone 5 κοστίζει $859, εκτός συμβολαίου, και το iPhone 4 των 8GB φτάνει τα $501.

Σε μια προσπάθεια να αποκτήσει μεγαλύτερη δυναμική στις πωλήσεις, η Apple εγκαινιάζει νέα πολιτική προώθησης του iPhone 4 προσφέροντας καλύτερους όρους χρηματοδότησης στους συνεργάτες της στο κανάλι. Αναλυτές θεωρούν ότι πρόκειται για μια προσωρινή εμπορική τακτική που στόχο έχει να “ζεστάνει” τους Κινέζους καταναλωτές εν όψει της έλευσης του φθηνού iPhone, εντός του 2013.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

Regate Effective – SFA στη «SPEK Μεταλλοπλαστική»

Giorgos Athanassiadis

Samsung και Lenovo οι μεγάλοι κερδισμένοι στις ταμπλέτες

Kitriniaris

Μεγαλώνει το χάσμα των εταιρειών στην υιοθέτηση του cloud

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα