Η αναγεννηση της Microsoft

Όποιος παρακολουθεί τη Microsoft για χρόνια μπορεί να καταλάβει σαφώς ότι έχει αρχίσει να πνέει αέρας αλλαγής στο Redmond. Η αλλαγή αυτή έρχεται να επισημοποιηθεί με τον πλέον εύγλωττο τρόπο με την αλλαγή του λογοτύπου της εταιρείας. Έχουν περάσει 25 χρόνια από την προηγούμενη αλλαγή του λογοτύπου της Microsoft και σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας αυτή ήταν η κατάλληλη στιγμή για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή. Πρόκειται για έναν από τους πλέον συναρπαστικούς χρόνους για τη Microsoft καθώς η εταιρεία ετοιμάζει νέες εκδόσεις για όλα τα βασικά προϊόντα. Πλέον τα Windows 8, τα Windows Phone 8, τις υπηρεσίες Xbox και την επόμενη έκδοση του Office, μοιράζονται ένα κοινό look and feel παρέχοντας μια ενιαία εμπειρία σε PCs, κινητά τηλέφωνα, tablets και τηλεοράσεις. Αυτό το κύμα νέων εκδόσεων δεν αποτελεί έναν απλό επανασχεδιασμό των πλέον δημοφιλών προϊόντων της εταιρείας αλλά αποτελεί μια νέα εποχή για τη Microsoft, κάτι που επισφραγίζεται από την αλλαγή του λογοτύπου.Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας: “Το brand της Microsoft είναι κάτι παραπάνω από λογότυπα και ονόματα προϊόντα. Είμαστε τυχεροί, να παίζουμε έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στις ζωές 1 και πλέον δισεκατομμυρίων χρηστών σε καθημερινή βάση. Η εμπειρία που έχουν οι άνθρωποι με τα προϊόντα μας είναι οι πιο σημαντικές  εκφάνσεις του εμπορικού σήματος μας. Αυτοί είναι οι λόγοι που το νέο λογότυπο παίρνει έμπνευση από τις βασικές σχεδιαστικές αρχές των νέων προϊόντων της εταιρείας και την ίδια στιγμή παραμένει πιστό στην κληρονομιά των αξιών, των fonts και των χρωμάτων του brand.” Το λογότυπο έχει δυο βασικά στοιχεία, το λογότυπο και το σύμβολο. Για το λογότυπο χρησιμοποιείται το Segoe font, το οποίο είναι το ίδιο που χρησιμοποιείται στα προϊόντα της εταιρείας αλλά και στην marketing επικοινωνία της εταιρείας. Το σύμβολο είναι εξαιρετικά σημαντικό για έναν κόσμο, ο οποίος βρίσκεται σε ψηφιακούς ρυθμούς. Τα χρωματιστά  τετράγωνα έχουν στόχο να εκφράσουν το ευρύ portfolio προϊόντων της εταιρείας. Από τις 23 Αυγούστου το νέο λογότυπο θα χρησιμοποιείται παντού, ξεκινώντας από το site, τρία από τα retail stores της εταιρείας και θα επεκταθεί και στα υπόλοιπα μέσα στους υπόλοιπους μήνες.  Θα υπάρχει σε όλες τις τηλεοπτικές διαφημίσεις και θα υποστηρίξει τα προϊόντα της εταιρείας σε κάθε προσπάθεια marketing ανεξαρτήτως καναλιού.

Related Posts