23 C
Athens
24/04/2024
Biztech

H τεχνολογία καθορίζει το μέλλον του retail

H επέλαση της τεχνολογίας και ειδικά του mobility αλλάζουν δραματικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αγορές τους. Αντίστοιχα, οι retailερσ πρέπει να προσαρμοστούν στην νέα πραγματικότητα και να εκμεταλλευθούν την  ευκαιρία του “omni-channel” έτσι ώστε να αυξήσουν τις πωλήσεις  και κατά συνέπεια την κερδοφορία  τους. Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει η Visa με βάση τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της από τη χρήση δικών της τεχνολογιών αλλά και από έρευνες που έχουν διεξαχθεί σε όλο τον κόσμο.

 

Ειδικότερα,  όντας συνδεδεμένοι 24/7, οι καταναλωτές περιμένουν πλέον να έχουν εξατομικευμένες εμπειρίες καθώς και τη δυνατότητα να αγοράσουν οτιδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή, από οπουδήποτε. Το εμπόριο μεταβάλλεται καθώς οι συμπεριφορές των ατόμων εξελίσσονται μέσα από νέα κανάλια επικοινωνίας, νέες τεχνολογίες πληρωμών και νέες αγοραστικές επιλογές.

 

Το μέλλον του εμπορίου και το μέλλον των πληρωμών είναι πλέον αλληλένδετα.  Για παράδειγμα, οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει τις ανέπαφες συναλλαγές μέσω καρτών, έξυπνων κινητών ή wearable συσκευών.  Στην Ευρώπη υπάρχουν περισσότερες από 131 εκ. κάρτες ανέπαφων συναλλαγών και πάνω από 2,9 εκ.  τερματικά που τις υποστηρίζουν. Μέχρι το 2020 όλα τα τερματικά της Visa στην Ευρώπη θα δέχονται ανέπαφες συναλλαγές.

 

Επιπλέον, τα έξυπνα κινητά έχουν ήδη γίνει αναπόσπαστο κομμάτι των αγορών. Έρευνα της Visa Europe έδειξε πως πάνω από το 35% των Ευρωπαίων αγόρασαν ένα προϊόν χρησιμοποιώντας φορητή συσκευή, αφού το είδαν πρώτα στο κατάστημα. Επιπλέον, τρεις στους πέντε (59%) χρησιμοποίησαν κινητό τηλέφωνο για να κάνουν έρευνα αγοράς πριν αγοράσουν το προϊόν στο κατάστημα.

 

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επικρατούν στη σημερινή εποχή και είναι γεμάτα με αξιολογήσεις προϊόντων και προτάσεις αγορών. Σύμφωνα με έρευνα του Planet Retail (2014) 66% των millennials συμβουλεύονται τους φίλους τους πριν την αγορά ενός προϊόντος, ενώ 39% αναζητούν πληροφορίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν από κάποια αγορά.

 

Επίσης, η πρόσφατη έρευνα “Future of Retail” που διεξήγαγε η Visa, κατέδειξε ότι οι έμποροι αρχίζουν να αναγνωρίζουν το ρόλο των smartphones στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της online εμπειρίας και αυτής του καταστήματος.  Οι τεχνολογίες beacon και bluetooth μπορούν να βοηθήσουν τους εμπόρους να παρέχουν την εξατομικευμένη εμπειρία που  περιμένουν οι καταναλωτές, αναγνωρίζοντας τους πιστούς πελάτες και ειδοποιώντας τους για προσφορές σε προϊόντα που προτιμούν.

Σχετικά άρθρα

Τα Windows Phone στην 3η θέση των OS για κινητά

Kitriniaris

HTC One: Όλα για όλα με νέα “ναυαρχίδα”

Kitriniaris

Τέσσερις προσφορές στο πλαίσιο του Σύζευξις ΙΙ

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα