Google: Κατι τρεχει με το retail

Πριν μερικές εβδομάδες η διεθνής ειδησεογραφία έβριθε από αναφορές που ήθελαν την Google να ανοίγει τα δικά της φυσικά καταστήματα μέχρι το τέλος του 2013. Εκτιμήσεις, φήμες; Ίδωμεν! Το μόνο σίγουρο είναι πως η Google “καίγεται” για το κομμάτι του retail. Απλά μάλλον δεν έχει αποφασίσει τί θα πουλάει και πώς θα το πουλάει.

Τρανή απόδειξη, το σημερινό λανσάρισμα της υπηρεσίας Google Shopping Express, μιας κανονικής υπηρεσίας e-shop με παράδοση προϊόντων αυθημερόν. Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε ο διαδικτυακός, και όχι μόνο, επιχειρηματικός γίγαντας, από σήμερα μια μικρή δεξαμενή καταναλωτών από το Σαν Φραντσίσκο θα μπορεί να χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη υπηρεσία για να κάνει τις αγορές του online. Αρχικά, η υπηρεσία “τρέχει” με τη συνεργασία μεγάλων αλυσίδων λιανικής στην περιοχή και αφορά περιορισμένη γκάμα προϊόντων.

Προς το παρόν πρόκειται για ένα “πείραμα” όπως χαρακτηριστικά τόνισαν οι επιτελείς της Google, το οποίο όμως δεν αποκλείεται να αποκτήσει μεγαλύτερες διαστάσεις. Γενικά, είναι προφανές πως εδώ και αρκετό καιρό η Google θέλει να αποκτήσει ένα ευρύτερο επιχειρηματικό προφίλ και να ξεφύγει από τα στενά όρια της μηχανής αναζήτησης. Έτσι, απλώνει τις δραστηριότητες της σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς, στην αρχή διερευνητικά, και στη συνέχεια πάση δυνάμει, αν εντοπίσει περιθώριο εξέλιξης.

Related Posts