Με μια λιτή ανακοίνωση και χωρίς να αποκαλύψει λεπτομέρειες, η Facebook ανακοίνωσε ότι απέκτησε το Atlas Advertiser Suite της Microsoft, μια πλατφόρμα ανάλυσης διαφημίσεων, σε μια κίνηση που ερμηνεύεται ως προσπάθεια τόνωσης των διαφημιστικών εσόδων για την εταιρεία. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω της καλύτερης πληροφόρησης που θα παρέχει πλέον το Facebook προς τους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους, τόσο για τις καμπάνιες που τρέχουν σε desktops όσο και για εκείνες που προορίζονται για mobile συσκευές.
Οι όροι της συμφωνίας ανάμεσα σε Microsoft και Facebook δεν έχουν ανακοινωθεί, ωστόσο η κίνηση αυτή ήρθε σαν απάντηση στην αυξανόμενη πίεση προς τη Facebook για περισσότερα διαφημιστικά εσόδα.
Μέχρι σήμερα οι διαφημιστικές εταιρείες αλλά και οι διαφημιζόμενοι έμεναν εν πολλοίς στο σκοτάδι όσον αφορά τα αποτελέσματα των προωθητικών ενεργειών τους. Τα εργαλεία που διαθέτει το Atlas θα λύσουν αυτό το πρόβλημα, όπως ισχυρίζεται η Facebook, με άμεσο αποτέλεσμα το κοινωνικό δίκτυο να γίνει πιο ανταγωνιστικό στην προσέλκυση νέων διαφημίσεων.