Ericsson: το μελλον στην οικονομια της προσωπικης πληροφοριας

Μια νέα έρευνα που διεξήχθη σε Η.Π.Α και Ευρώπη από  το Ericsson ConsumerLab, περιλαμβάνοντας σε βάθος συνεντεύξεις με καταναλωτές και ειδικούς, έδειξε ότι η επανάσταση των ψηφιακών μέσων και της κινητής τηλεφωνίας έφερε δυνατότητες κεφαλαιοποίησης της προσωπικής πληροφορίας ώστε να αναπτυχθούν νέες εξατομικευμένες υπηρεσίες και να δημιουργηθεί κερδοφορία.

Σήμερα, εταιρείες και οργανισμοί έχουν απεριόριστες δυνατότητες σχετικά με τη συλλογή και αξιοποίηση προσωπικών πληροφοριών ιδιωτών. Χρησιμοποιώντας αυτήν την πληροφορία με το σωστό τρόπο, δημιουργούνται νέες ευκαιρίες κερδοφορίας, ενώ αυξάνονται και τα περιθώρια κέρδους.

Αντιλαμβάνονται, ωστόσο, οι καταναλωτές την αξία των προσωπικών τους δεδομένων; Ποια είναι τα ευαίσθητα σημεία που θίγονται με την αυξανόμενη χρήση προσωπικών δεδομένων από εταιρίες, κυβερνήσεις και καταναλωτές; Η νέα έρευνα “Οικονομία της Προσωπικής Πληροφορίας”, του Ericsson ConsumerLab, δείχνει ότι η επίγνωση του καταναλωτή σχετικά με την κοινοποίηση των πληροφοριών του βρίσκεται ακόμα σε χαμηλά επίπεδα,  ενώ ο μεγάλος όγκος ανώνυμων δεδομένων σπάνια εκλαμβάνεται ως σημαντικό ζήτημα.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι περισσότεροι από το 50% των καταναλωτών γνωρίζουν ότι τα προσωπικά δεδομένα τους συλλέγονται για εμπορικούς σκοπούς. Ωστόσο, οι λόγοι, ο τρόπος ή ποια ακριβώς δεδομένα χρησιμοποιούνται παραμένουν ασαφή στους περισσότερους.  Σχεδόν περισσότεροι από το 40% των καταναλωτών θα επέτρεπαν σε εταιρείες να χρησιμοποιήσουν τα προσωπικά τους δεδομένα ώστε να εξατομικευθεί η προσφορά τους, να βελτιωθούν οι υφιστάμενες υπηρεσίες και να αναπτυχθούν νέες.

Οι ανησυχίες των καταναλωτών φθίνουν αν αντιληφθούν ένα σαφές και επιθυμητό όφελος από την κοινοποίηση των προσωπικών τους δεδομένων. Επιπλέον, ζητώντας τους την άδεια για τη χρήση των προσωπικών τους δεδομένων, αυξάνει την εμπιστοσύνη και την προθυμία να τα μοιραστούν. Σε μια Διαδικτυωμένη Κοινωνία όπου 50 δισ. συσκευών και συνοδευτικών υπηρεσιών παράγουν πληροφορία, το όλο οικοσύστημα καθίσταται ολοένα και πιο σημαντικό. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αποκτήσουν πρόσβαση σε ποιοτικότερες και περισσότερο εξατομικευμένες υπηρεσίες και προσφορές.

Η έρευνα είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση http://www.ericsson.com/res/docs/2013/consumerlab/personal-information-economy.pdf

Related Posts