Εργο Enterprise CRM της Interamerican απο την Cognity

Την ανάληψη έργου Enterprise CRM για την Interamerican ανακοίνωσε η Cognity. Το έργο θα καλύψει τις διαδικασίες μάρκετινγκ, πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών του ομίλου Interamerican και βασίζεται στη υλοποίηση του συστήματος Master Data Management & Data Quality της Interamerican, που επίσης πραγματοποίησε η Cognity το 2010. Μέσω του συστήματος αυτού η Interamerican απέκτησε συνολική εικόνα για τους πελάτες και τα συμβόλαιά τους και δημιούργησε μια πελατοκεντρική υποδομή.

Μέσω του έργου αυτού, η Cognity θα καλύψει τις διαδικασίες υποστήριξης και εξυπηρέτησης πελατών (Customer Service), όπως διενεργούνται από το Contact Center και τα συνεργαζόμενα τμήματα εξυπηρέτησης της Interamerican. Παράλληλα, θα υποστηρίξει τις διαδικασίες πωλήσεων (Sales) που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία προσφορών και συμβολαίων για το Anytime, το οποίο αποτελεί υπηρεσία Direct Ασφάλισης. Τέλος, το έργο θα καλύψει και τις διαδικασίες μάρκετινγκ, μέσω της υλοποίησης ενός ολοκληρωμένου συστήματος Marketing Automation & Campaign Management, που έχει ως στόχο να διατηρήσει το πελατολόγιο της Interamerican και να το διευρύνει μέσω στοχευμένων εκστρατειών και ενεργειών.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Related Posts