Eπιθετικη στρατηγικη στην αγορα τηλεορασεων απο την LG

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της IFA 2013 στο Βερολίνο, ο διευθύνων σύμβουλος της LG Home Entertainment αποκάλυψε ότι σε αρκετές αγορές της Ασίας, της Αφρικής, της Μέσης Ανατολής και των χωρών της Κοινοπολιτείας Ανεξαρτήτων Χωρών, (CIS), η διάθεση των OLED TVs θα ξεκινήσει εντός του 2013, κάνοντας έτσι σαφή τη σημασία που δίνει η εταιρεία στη συγκεκριμένη αγορά. Επίσης, οι ULTRA HD TVs των 55 και των 65 ιντσών θα είναι διαθέσιμες από φέτος σε 50 χώρες, ενώ παράλληλα η LG θα εντείνει τις προσπάθειες για στρατηγική συνεργασία με μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς και άλλους παραγωγούς προκειμένου να επιταχυνθεί η ανάπτυξη της αγοράς περιεχομένου τεχνολογίας ULTRA HD.

“Καθώς η ζήτηση για συσκευές OLED TV και ULTRA HD TV αναμένεται να αυξηθεί ταχύτατα την επόμενη χρονιά, ο ανταγωνισμός για τα ηνία στην αγορά των τηλεοράσεων επόμενης γενιάς θα είναι πολύ σκληρός”, ανέφερε ο κ. Kwon, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος στην LG Electronics Home Entertainment.

Προκειμένου να βοηθήσει την ανάπτυξη της αγοράς των OLED TV, η LG σχεδιάζει να φέρει τις συσκευές της στα ράφια όχι μόνο των εξειδικευμένων καταστημάτων ηλεκτρονικού εξοπλισμού, αλλά και σε μεγάλες αλυσίδες λιανικής που διαθέτουν δίκτυο ικανό να καλύψει το σύνολο της αγοράς μιας χώρας.

 

Related Posts