21.4 C
Athens
26/04/2024
Biztech

Ενδιαφέρονται για τις ανέπαφες οι Έλληνες

Στο διόλου ευκαταφρόνητο 15% ανέρχεται το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών που γνωρίζουν ή έχουν ήδη ακούσει για την τεχνολογία των ανέπαφων συναλλαγών, η οποία προς το παρόν προσφέρεται από τη Eurobank και την MasterCard μέσω της πλατφόρμας PayPass της τελευταίας.

Το ποσοστό, το οποίο προκύπτει από σχετική έρευνα της FocusBari για λογαριασμό της MasterCard που πραγματοποιήθηκε το δίμηνο Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου με δείγμα 636 ατόμων, φαντάζει μεν μικρό, αλλά είναι σχετικά υψηλό δεδομένου ότι η διάθεση των ανάλογων υπηρεσιών ξεκίνησε μόλις τον περασμένο Ιούλιο. Προς το παρόν, διατίθεται μόνο μέσω πιστωτικών καρτών της Eurobank, αλλά σύντομα θα επεκταθεί και στις χρεωστικές κάρτες της τελευταίας. Επίσης, το 2013 την τεχνολογία MasterCard PayPass αναμένεται να χρησιμοποιήσει και μία ακόμη ελληνική τράπεζα.

Η τεχνολογία παρέχει τη δυνατότητα στους καταναλωτές χωρίς να χρειάζεται να περάσουν τη μαγνητική ταινία της κάρτας MasterCard από τα ειδικά τερματικά, ενώ για πληρωμές έως και 25 ευρώ δεν απαιτείται η χρήση υπογραφής.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, η τεχνολογία κερδίζει σταθερά την προσοχή των καταναλωτών, οι οποίοι δηλώνουν σε ένα σημαντικό ποσοστό (25%), πως η τελευταία θα διευκολύνει τη χρήση πλαστικού χρήματος, προσφέροντάς τους πολλαπλά πλεονεκτήματα (40%).

Επίσης, οι Έλληνες καταναλωτές αναγνωρίζουν ως κυριότερα πλεονέκτημα της τεχνολογίας MasterCard PayPass την αυξημένη ταχύτητα των συναλλαγών (24%), καθώς και το γεγονός πως απαλλάσονται από την ανάγκη να κρατούν μετρητά για να ολοκληρώσουν τις αγορές τους (21%).  Επιπλέον και όπως αποκαλύπτει η έρευνα, η ευκολία των πληρωμών (17%) καθώς και η μεγαλύτερη ασφάλεια (16%) αποτελούν αξιοσημείωτα οφέλη που οι καταναλωτές απολαμβάνουν, πραγματοποιώντας τις συναλλαγές τους μέσω της τεχνολογίας MasterCard PayPass. Ωστόσο, παρατηρείται και ένα σημαντικό ποσοστό των ερωτηθέντων (57%), το οποίο δεν φαίνεται να μπορεί να προσδιορίσει ακόμη τα οφέλη της νέας τεχνολογίας MasterCard PayPass, πιθανότατα επειδή, είτε δεν τη γνωρίζει, είτε δεν έχει εξοικειωθεί με αυτήν. 

Σχετικά άρθρα

Συνεργασία Vodafone Business και Microsoft σε λύσεις cloud

Giorgos Athanassiadis

Η «Ήχος Εικόνα 2015» προ των πυλών

Channel-Manager

Gartner: Οι ευκαιρίες στα PCs υπάρχουν ακόμα

Channel-Manager

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα