Με το δεξί μπήκε το 2014 για την HOL, αφού η εταιρεία διακρίθηκε στο πλαίσιο του θεσμού “Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών” με δύο βραβεία. Συγκεκριμένα, η HOL απέσπασε για 4η συνεχόμενη χρονιά το βραβείο “Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών” αλλά και το βραβείο “Επαγγελματίας της Χρονιάς – Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών”.
Ο θεσμός πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Η HOL είναι ο μοναδικός πάροχος που έχει συμμετάσχει και βραβευτεί και τις τέσσερις χρονιές του θεσμού. Το 2010 βραβεύτηκε ως “Ομάδα της Χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών – Back Office”, το 2011 απέσπασε το βραβείο “Μάνατζερ της Χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών”, το οποίο απονεμήθηκε στον Βασίλη Καλογιάννη, διευθυντή Customer Operations, καθώς και το βραβείο “Καινοτομία στην εξυπηρέτηση”. Τέλος, το 2012 η HOL απέσπασε το βραβείο “Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών”.