Διπλη βραβευση για την Data Communication

Την 1η θέση κατέκτησε η Data Communication και στις δύο κατηγορίες “Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών” στις οποίες έθεσε υποψηφιότητα. Ο λόγος για τις κατηγορίες “Ομάδα της χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών Front Line” και “Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς: Μικρή ομάδα έως 40 φυσικά πρόσωπα”.

Με αφορμή τις βραβεύσεις, ο Παναγιώτης Βασιλειάδης, διευθύνων σύμβουλος της Data Communication, δήλωσε ότι έχοντας δημιουργήσει και εφαρμόζοντας  την ολοκληρωμένη πολιτική εξυπηρέτησης Customer Care 360ο, που περιλαμβάνει μια σειρά συγκεκριμένων, χρονικά προσδιορισμένων και επαναλαμβανόμενων δραστηριοτήτων και υπηρεσιών σε επίπεδο εξυπηρέτησης και υποστήριξης, η Data Communication διασφαλίζεi ότι ο πελάτης θα είναι απόλυτα ικανοποιημένος από την 1η ημέρα της συνεργασίας του με την εταιρεία. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται τόσο από τις ετήσιες έρευνες ικανοποίησης πελατών, όσο και από τα υψηλά ποσοστά ανανέωσης των συμβολαίων συντήρησης και υποστήριξης των εφαρμογών της εταιρείας, όπως τόνισε ο κ. Βασιλειάδης.
 

Related Posts