CRM & Loyalty της Data Communication για τη Frezyderm

Η Frezyderm, εταιρία που δραστηριοποιείται από το 1986 στον τομέα της παραγωγής και εμπορίας δερματολογικών προϊόντων, επέλεξε την Data Communication για την υλοποίηση έργου CRM & Loyalty προγράμματος, με στόχο την ενίσχυση του loyalty των μελών της και την αύξηση των πωλήσεών της, μέσω της υιοθέτησης νέων και καινοτόμων υπηρεσιών.

 

Πιο συγκεκριμένα, το «Frezyward Vip Club» αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση επιβράβευσης για VIP Partners (beauty advisors φαρμακείων) βασισμένη στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της εταιρίας. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της λύσης, βασίστηκαν στη διεθνώς αναγνωρισμένη cloud CRM πλατφόρμα Microsoft Dynamics 365. Η ολοκληρωμένη εικόνα των συναλλασσόμενων του συστήματος, προσφέρει στη Frezyderm τη δυνατότητα να συνθέτει κατάλληλα τις πληροφορίες, όπως συλλέγονται από πολλαπλά κανάλια και πηγές δεδομένων και να σχεδιάζει στοχευμένες τακτικές επικοινωνίας. Η λύση ολοκληρώνεται ψηφιακά μέσα από τη διασύνδεσή του CRM με σύγχρονο portal επικοινωνίας, για ταχύτατη πρόσβαση στις πληροφορίες και υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω αυτής, μέσα από ένα περιβάλλον υψηλής αισθητικής, αναδεικνύοντας την εταιρική ταυτότητα του οργανισμού. Σημειώνεται ότι το portal διαθέτει εύκολο στη χρήση interface και είναι mobile friendly για άμεση πρόσβαση μέσω οποιασδήποτε συσκευής.

 

Η λύση ανταμείβει τα εγγεγραμμένα μέλη βάσει δραστηριοτήτων, με σκοπό να τα ενθαρρύνει και να τα κινητοποιεί να επιμορφώνονται συνεχώς, ώστε να γνωρίζουν άριστα τα φαρμακευτικά καλλυντικά και να τα προωθούν πιο αποτελεσματικά. Το αποτέλεσμα είναι σημαντικό, διότι μέσα από αυτή τη διαδικασία, τα μέλη είναι σε θέση να παρέχουν υψηλής ποιότητας συμβουλές και λύσεις στους πελάτες των φαρμακείων, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην αύξηση των πωλήσεων.

Related Posts