Αυξημένο παρουσιάζεται το ποσοστό των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές. Σύμφωνα με τα στοιχεία τελευταίας έρευνας της Ελληνικής Στατικής Αρχής, στο α’ τρίμηνο του 2014, το 29,5% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου ηλικίας 16-74 ετών είχε προχωρήσει σε μία ηλεκτρονική αγορά, ποσοστό το οποίο είναι κατά 2,5 ποσοστιαίες μονάδες αυξημένο σε σχέση με εκείνο του 2013.
Την τελευταία τετραετία, το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που δηλώνουν ότι μέχρι και τον Μάρτιο, κάθε έτους, δεν έχουν πραγματοποιήσει ποτέ αγορές ή παραγγελίες αγαθών μέσω του διαδικτύου, από 70,9% το 2010, μειώθηκε σε 53,7% το 2014 (μείωση 32,0%).
Το 51,8% όσων πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές για προσωπική χρήση, κατά το χρονικό διάστημα Απριλίου 2013 – Μαρτίου 2014, έκανε την πληρωμή τους μετρητοίς ή με κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό, το 37,3% μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, το 22,3% μέσω προπληρωμένης κάρτας (pre-paid) ή προπληρωμένο λογαριασμό και το 4,8% με μεταβίβαση χρημάτων μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής συναλλαγής.