22.9 C
Athens
18/04/2024
Biztech

Αύξηση του e-commerce στην Ελλάδα

Αυξημένο παρουσιάζεται το ποσοστό των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές. Σύμφωνα με τα στοιχεία τελευταίας έρευνας της Ελληνικής Στατικής Αρχής, στο α’ τρίμηνο του 2014, το 29,5% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου ηλικίας 16-74 ετών είχε προχωρήσει σε μία ηλεκτρονική αγορά, ποσοστό το οποίο είναι κατά 2,5 ποσοστιαίες μονάδες αυξημένο σε σχέση με εκείνο του 2013.

Την τελευταία τετραετία, το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που δηλώνουν ότι μέχρι και τον Μάρτιο, κάθε έτους, δεν έχουν πραγματοποιήσει ποτέ αγορές ή παραγγελίες αγαθών μέσω του διαδικτύου, από 70,9% το 2010, μειώθηκε σε 53,7% το 2014 (μείωση 32,0%).

Το 51,8% όσων πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές για προσωπική χρήση, κατά το χρονικό διάστημα Απριλίου 2013 – Μαρτίου 2014, έκανε την πληρωμή τους μετρητοίς ή με κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό, το 37,3% μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, το 22,3% μέσω προπληρωμένης κάρτας (pre-paid) ή προπληρωμένο λογαριασμό και το 4,8% με μεταβίβαση χρημάτων μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής συναλλαγής. 

Σχετικά άρθρα

Στρατηγική συνεργασία Business Cloud και Sunsoft

Channel-Manager

Διάκριση για τα πολυμηχανήματα της Sharp

Kitriniaris

Η Targit κερδίζει τα εύσημα της Gartner

Kitriniaris

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα