19.7 C
Athens
28/03/2024
Biztech

Apple Watch: Ολοταχώς για την αγορά των wearables

Με την αγορά των wearables να τριπλασιάζεται μέσα στο 2015 φτάνοντας τα 51 εκατ. τεμάχια – σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της GfK – η παρουσίαση χθες το βράδυ του πλέον αναμενόμενου wearable, του Apple Watch, αποκτά από μόνη της ιδιαίτερη σημασία. 

Καταρχήν ας ξεκινήσουμε με λίγα λόγια για την ίδια τη συσκευή. Το “έξυπνο ρολόι” της θα ξεκινήσεις να πωλείται στις 24 Απριλίου στις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τον Καναδά, την Kίνα, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Χονγκ Κονγκ, την Ιαπωνία και τη Βρετανία. Η τιμή του θα ξεκινά από $349 για την έκδοση, με πλαστικό λουράκι και θα φτάνει στα $10.000 για το χρυσό Apple Edition. Μάλιστα, πληροφορίες αναφέρουν πως η Apple παρήγγειλε σημαντικές ποσότητες χρυσού προκειμένου να εξυπηρετήσει την όποια ζήτηση προκύψει για την ακριβή έκδοση. Όσον αφορά τις δυνατότητές του, περιλαμβάνουν GPS tracking, λήψη κλήσεων, αποστολή και λήψη μηνυμάτων ενώ έμφαση έχει δοθεί στις εφαρμογές fitness.

Από εκεί και πέρα το λανσάρισμα του Apple Watch έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς η πιθανολογούμενη εμπορική επιτυχία του θα εδραιώσει στην καταναλωτική συνείδηση την νεοπαγή αγορά των wearables. Άλλωστε πρόσφατη έρευνα της GfK, υποστηρίζει ότι το 2015 θα είναι η χρονιά που η συγκεκριμένη αγορά θα αποκτήσει πραγματική υπόσταση, αφού από τα μόλις 17, 6 εκατ. wearables που πωλήθηκαν το 2014, στο τέλος του 2015 οι αντίστοιχες πωλήσεις θα έχουν φτάσει τα 51,2 εκατ. τεμάχια.

Εκτός, όμως, από την κατακόρυφη άνοδο των πωλήσεων, το 2015 θα σηματοδοτήσει και μια ακόμη αλλαγή στα wearables. Ενώ το 77% των πωλήσεων του 2014 αφορούσε συσκευές health & fitness trackers (HFT), δηλαδή κατά βάση φθηνές συσκευές με μικρό περιθώριο κέρδους,  η GfK εκτιμά πως το 2015 οι πωλήσεις ολοκληρωμένων smartwatches θα ξεπεράσουν αυτές των HFT. Εδώ ακριβώς έγκειται και η σημασία του Apple Watch σύμφωνα με τους περισσότερους αναλυτές: αν δηλαδή το smartwatch της Apple εκτός από εμπορική επιτυχία καταφέρει να πείσει τους καταναλωτές ότι τα wearables μπορούν σταδιακά να εξελιχθούν σε ολοκληρωμένες συσκευές, πέρα από συσκευές activity tracking. Σε αυτή την περίπτωση θα λειτουργήσει πρακτικά ως “γενάρχης” μιας τεράστιας νέας αγορά, με τη λογική που το iPhone σηματοδότησε τη δημιουργία της αγοράς smartphones.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.

Σχετικά άρθρα

Σε καλό δρόμο τα οικονομικά της Vodafone Ελλάδος

dmallas

AI Cloud: Τεχνητή Νοημοσύνη για επιχειρήσεις από τη Salesforce

Giorgos Athanassiadis

H Epson στην πρώτη θέση των projectors άνω των 6k lumen

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα