Αναζητωντας τα χρωματα της επιτυχιας

Η σημασία των χρωμάτων στη συμπεριφορά μας και τις επιλογές μας, αλλά και το τι καταμαρτυρά κάθε χρώμα για αυτές, αποτέλεσαν το θέμα της έρευνας που πραγματοποίησε η Logitech σε συνεργασία με την Karen Hallers, ειδικό στο χώρο της ψυχολογίας χρωμάτων, ώστε να γίνει κατανοητό το νόημα που κρύβεται πίσω από κάθε χρώμα.

Τα χρώματα, φαίνεται να αποτελούν τμήμα της ίδιας της συμπεριφοράς μας και της εντύπωσης που μπορεί να προκαλέσουμε, όταν για παράδειγμα συναντάμε κάποιον για πρώτη φορά ή όταν πηγαίνουμε σε μία συνέντευξη για μία νέα εργασία κ.λπ.

Τέτοια ζητήματα έχουν απασχολήσει και την ομάδα της Logitech που σχεδίασε την πολύχρωμη συλλογή περιφερειακών Colour Collection. Η ομάδα δούλεψε με την συνεργασία της ειδικού Karen Haller, ώστε να καταλάβει το πόσο σημαντικά είναι τα χρώματα στη ζωή μας, αλλά και το πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε προς όφελος μας τις διάφορες αποχρώσεις. Έτσι είτε πηγαίνοντας για την πρώτη συνέντευξη σε μια νέα δουλειά (οπότε θα πρέπει να δείξουμε ένα επαγγελματικό στυλ), ή στο πρώτο μας ραντεβού, η ειδικός Karen Haller μπορεί να μας καθοδηγήσει στα μυστικά και στους κανόνες των χρωμάτων, βοηθώντας μας να διαλέξουμε το ιδανικό ρούχο για κάθε περίπτωση.
Με βάση την έρευνα “Φορώντας τον σωστό συνδυασμό χρωμάτων μπορεί να πετύχετε μια δραματική αλλαγή στην γνώμη όσων σας κοιτούν και επικοινωνούν μαζί σας. Τα χρώματα μπορεί να διεγείρουν, να ενεργοποιήσουν, ή ακόμη και να ενθουσιάσουν τους συνομιλητές σας, αλλά το ίδιο έντονα μπορεί να φοβίσουν, να κλονίσουν και να φανούν απρόσιτα”.

Παράλληλα, η Logitech δημιούργησε έναν “χρωματικό τροχό”, στον οποίο μπορείτε να δείτε με μια ματιά, τι χρώμα θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ανά περίπτωση, αλλά και το τι μπορεί να σημαίνει, τόσο σε θετικό, όσο και σε αρνητικό επίπεδο, κάθε ένα από αυτά.

Τέλος, σε εμπορικό επίπεδο, η Logitech αξιοποίησε τα παραπάνω με την παρουσίαση των τελευταίων περιφερειακών της συλλογής Colour Collection, η οποία διαθέτει λαμπερά, έντονα χρώματα και πολυεπίπεδα χειροποίητα σχέδια.

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τη μελέτη της Logitech.

Related Posts