20.6 C
Athens
28/03/2024
Biztech

Άλμα 25% στα έσοδα της Microsoft

Εντυπωσιακή αύξηση εσόδων 25% κατέγραψε η Microsoft κατά το α’ τρίμηνο, το οποίο έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, της φετινής χρήσης, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι, καθώς κάποιες από τις βασικές δραστηριότητές της, συμπεριλαμβανομένου του Office 365 και του Xbox, σημείωσαν εξαιρετικά αποτελέσματα.

Συνολικά, η Microsoft ανέφερε έσοδα $23,2 δις, ωστόσο τα καθαρά κέρδη της εταιρείας υποχώρησαν στα $4,54 δις – πτώση 13,4% – από $5,2 δις που ήταν έναν χρόνο πριν. Θα πρέπει, όμως, να σημειώσουμε ότι στα αποτελέσματα αυτά περιλαμβάνονται $1,14 δις από δαπάνες αναδιάρθρωσης, οι οποίες αποδίδονται στην ενσωμάτωση της Nokia. Κατά συνέπεια και σε επίπεδο κερδών το α’ τρίμηνο της χρήσης που διανύει η εταιρεία, κάθε άλλο παρά άσχημο μπορεί να θεωρηθεί.

Αυτή ήταν μάλιστα και η άποψη της CFO της εταιρείας, Amy Hood, η οποία δήλωσε ότι πρόκειται για μια “δυνατή” έναρξη για το τρέχον έτος. Από τη μεριά του ο CEO της Microsoft, Satya Nadella, τόνισε ότι η εταιρεία καινοτομεί γρηγορότερα από τις προβλέψεις και επαναπροσδιορίζει την έννοια της παραγωγικότητας, ενισχύοντας τόσο τους μεμονωμένους χρήστες όσο και τους επιχειρηματικούς οργανισμούς.

Σε επίπεδο businesses, το κομμάτι των Devices and Consumer σημείωσε αύξηση τζίρου 47%, φτάνοντας τα $10,96 δις, τη στιγμή που και τα έσοδα του Commercial business αυξήθηκαν κατά 10%, στα $12,3 δις. 

Αναλυτικότερα, το Devices and Consumer business κατέγραψε αύξηση 25% στις συνδρομές του Office 365, πωλήσεις ύψους $908 εκατ. για το Surface Pro 3 και διπλασιασμό στις πωλήσεις του Xbox. Οι πωλήσεις συσκευών Nokia ανήλθαν στα $2,6 δις, με το μικτό κέρδος να φτάνει $478 εκατομμύρια.

Από την άλλη, το Commercial business είδε τα έσοδα των on premise server προϊόντων – SQL Server, System Center και Windows Server – να αυξάνονται κατά 13%, ενώ οι πωλήσεις  cloud computing software και υπηρεσιών, όπως τα  Office 365, Azure και Dynamics CRM Online, εκτοξεύτηκαν κατά 128%. Επίσης, οι πωλήσεις αδειών Windows – σε απόλυτους αριθμούς – αυξήθηκαν κατά 10%.

Διατηρείται το brand Nokia για ορισμένα μοντέλα
Σε μια παράλληλη εξέλιξη, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι προχωρά άμεσα στην ανάπτυξη του εμπορικού σήματος Microsoft  Lumia το οποίο θα συνοδεύει πλέον τα smartphones της Microsoft. Ωστόσο το brand Nokia θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται αλλά μόνο στις entry-level συσκευές. Και όταν λέμε entry – level, αναφερόμαστε σε συσκευές όπως το Nokia 130, ένα απλό κινητό τηλέφωνο το οποίο δεν παρέχει καν δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο. Ωστόσο η διατήρηση του brand Nokia έστω και για αυτές τις συσκευές, κρίθηκε λογική καθώς σύμφωνα με αναλυτές ανταποκρίνεται καλύτερα στο αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνονται.

Σχετικά άρθρα

Η LG ξεκινά την μαζική παραγωγή OLED TVs το 2014

Kitriniaris

Διαδραστικός προβολέας από την Epson για εκπαιδευτικά ιδρύματα

Kitriniaris

Μόνο από την Office Line το CloudGuard IaaS στην Ελλάδα

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα