Αλλαγη στα ρετιρε της Intel

Νέο chief marketing officer απέκτησε η Intel με την πρόσληψη του Steve Fund ο οποίος αναλαμβάνει την εποπτεία του marketing της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο. “Ο Steve έχει αναλάβει ηγετικούς ρόλους υψηλών απαιτήσεων, ενώ παράλληλα συνέβαλε στη δημιουργία κορυφαίων εμπορικών σημάτων σε μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο”, δήλωσε ο CEO της Intel, Brian Krzanich, συμπληρώνοντας ότι ο νέος CMO θα δώσει στην εταιρεία την ευκαιρία να εμπορεύεται τα προϊόντα της καλύτερα καθώς ο κλάδος και οι επιχειρήσεις τεχνολογίας αλλάζουν με γρήγορους ρυθμούς.

Ο νέος CMO, ο οποίος θα αναφέρεται απευθείας στον CEO της Intel, θα είναι υπεύθυνος για ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει την παγκόσμια στρατηγική μάρκετινγκ της Intel, τη διαχείριση της μάρκας, την τοποθέτηση προϊόντων, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση, το μάρκετινγκ προς τους συνεργάτες, το μάρκετινγκ του καναλιού πωλήσεων λιανικής, το ψηφιακό μάρκετινγκ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την εταιρική επικοινωνία σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο Fund έρχεται στην Intel από την Staples, τη μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο στον κλάδο των προϊόντων γραφείου, στην οποία κατείχε τη θέση του ανώτερου αντιπροέδρου μάρκετινγκ παγκοσμίως, ενώ συμμετείχε στην ηγετική ομάδα της εταιρείας. Πριν από την Staples, εργάστηκε στην Procter and Gamble, στην οποία  ηγήθηκε της παγκόσμιας επέκτασης του προϊόντος Gillette Fusion, του οποίου οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν σε $1 δις, γρηγορότερα από οποιοδήποτε άλλο  εμπορικό σήμα στην ιστορία της P&G. Νωρίτερα κατείχε ηγετικές θέσεις στην Pepsi-Cola.

Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη. 
 

Related Posts