Με στόχο την σαφέστερη απεικόνιση της πελατοκεντρικής της προσέγγισης, η Lamda Hellix ανακοίνωσε την ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας. To νέο λογότυπο είναι ήδη σε εφαρμογή και χρησιμοποιείται από την εταιρεία ενώ στα επόμενα στάδια η εταιρεία θα ανανεώσει το υλικό επικοινωνίας και πωλήσεων.
Με αφορμή την αλλαγή αυτή ο Απόστολος Κάκκος, διευθύνων σύμβουλος της Lamda Hellix, δήλωσε ότι βασικός στόχος της εταιρείας στην δεκαετή πορεία της είναι η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, στόχος που παραμένει αταλάντευτα στο επίκεντρο της εταιρείας. Επιπλέον, η Lamda Helix δηλώνει έτοιμη για νέες προκλήσεις στις διεθνείς αγορές, και το νέο λογότυπο εκφράζει ακριβώς αυτό το πνεύμα ανανέωσης, όπως τόνισε ο κ. Κάκκος.
Το BizTech.gr χρησιμοποιεί συνδέσεις Vodafone Internet 4Sharing για να σας φέρνει πάντα πρώτο κάθε εξέλιξη.