Αφρικη και Ινδια το νεο πεδιο ανταγωνισμου των smartphones

Με τα smartphones να έχουν καταστεί αντικείμενο πόθου για δισεκατομμύρια καταναλωτές, οι μεγάλοι κατασκευαστές προσαρμόζουν κατάλληλα τη στρατηγική τους ώστε να κατακτήσουν μερίδιο σε όλες τις αγορές του κόσμου. Έτσι, εκτός από τις high-end συσκευές με τα εξωτικά χαρακτηριστικά και τις αναμενόμενα υψηλές τιμές, ολοένα και περισσότερες εταιρείες λανσάρουν μοντέλα με πιο “γήινα” χαρακτηριστικά ώστε να εισέλθουν σε αναδυόμενες αγορές.

Η Huawei ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Microsoft για μια προσιτή συσκευή Windows Phone 8, η οποία θα διατεθεί σε επτά Αφριακνικές χώρες. Το Huawei 4Afrika, όπως θα ονομάζεται το νέο smartphone, θα είναι διαθέσιμο σε Αίγυπτο, Νιγηρία, Κένυα, Ακτή Ελεφαντοστού, Ανγκόλα, Μαρόκο και Νότια Αφρική και θα στοιχίζει περίπου 150 δολάρια. Η συσκευή θα διαθέτει οθόνη 4 ιντσών με ανάλυση 480×800p, διπήρυνο επεξεργαστή Snapdragon 1,2 GHz, οπίσθια και εμπρόσθια κάμερα και μνήμη 4GB.

Σε μια παράλληλη εξέλιξη, η Samsung ανακοίνωσε μια ολοκαίνουρια σειρά “smart featurephones”, όπως τα χαρακτήρισε, για την αγορά της Ινδίας. Τα REX 90, REX 80, REX 70 και REX 60 υποστηρίζουν δίκτυα GSM/EDGE (850/900/1800/1900). Το κορυφαίο της σειράς, το REX 90, έχει οθόνη 3,5 ιντσών και κάμερα 3,2MP. Όλες οι συσκευές θα έχουν προεγκατεστημένα Facebook, Twitter και Google+. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Samsung η σειρά REX σχεδιάστηκε ώστε να εξυπηρετεί κάθε καταναλωτή, παρέχοντας τις πλέον απαραίτητες λειτουργίες.

Είναι γεγονός ότι η Ινδία έχει καταστεί πεδίο έντονου ανταγωνισμού για όλους τους κατασκευαστές, αφού πρόκειται για μια τεράστια αγορά σε ανάπτυξη. Είναι ενδεικτικό ότι μεγάλο μέρος της ανάκαμψης ή μάλλον της σταθεροποίησης που πέτυχε η Nokia τους τελευταίους μήνες του 2012, οφείλεται ακριβώς στην ινδική αγορά και στην επιτυχία που σημείωσαν εκεί οι συσκευές της σειράς Asha.
 

Related Posts