22.8 C
Athens
29/03/2024
Biztech

Acer-Asus: έμφαση στα προσιτά tablets

Καθώς η αγορά των  PCs θα μπορούσε να χαρακτηριστεί στην καλύτερη των περιπτώσεων ως πεισματικά οκνηρή, ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές επικεντρώνουν την προσοχή τους στην ανάπτυξη low-end συσκευών, σε μια προσπάθεια να κρατήσουν ή και να αυξήσουν το μερίδιο τους ανάμεσα στους καταναλωτές.Τελευταίο παράδειγμα, οι ταϊβανέζικες Acer και Asus, οι οποίες σύμφωνα με αναλυτές θα στραφούν ολοκληρωτικά στα low-end Android tablets, αφού οι συγκεκριμένες συσκευές εξακολουθούν να έχουν μεγάλη ζήτηση.

Η Acer ευελπιστεί σε πωλήσεις άνω των 10 εκατ. tablets το 2012, σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της εταιρείας που έγιναν την προηγούμενη εβδομάδα. Αιχμή του δόρατος θα είναι οι δύο εκδόσεις του Acer Iconia B1 Android, με κόστος $150 και $179, αντίστοιχα. Παρόμοιες φιλοδοξίες έχει και η Asus η οποία είδε τις πωλήσεις της να εκτινάσσονται μετά το λανσάρισμα του Nexus 7, τον περασμένο Ιούλιο, σε συνεργασία με την Google. Συγκεκριμένα, από την κυκλοφορία του Nexus 7 και για το υπόλοιπο του 2012, η Asus πούλησε 5,3 εκατ. ταμπλέτες, αριθμός σημαντικά αυξημένος σε σχέση με τις 1,4 εκατ. πωλήσεων που σημείωσε η εταιρεία στο πρώτο μισό του 2012.

Και οι δύο κατασκευαστές θεωρούν ότι έχουν ελεύθερο πεδίο μπροστά τους, αφενός γιατί διαθέτουν αξιόλογο brand name αφετέρου επειδή στην κατηγορία που “παίζουν” δεν δραστηριοποιούνται, ακόμα, τα μεγάλα ονόματα. Ακολουθώντας, λοιπόν, το ρητό “η φτήνια τρώει τον παρά”, Acer και Asus θέλουν να προσφέρουν value for money επώνυμες συσκευές, σε τιμές που θα τους επιτρέψουν να αυξήσουν τα ποσοστά τους στην αγορά των tablets.    
 

Σχετικά άρθρα

Συνεργασία… απογείωσης για τη Retail Link

Channel-Manager

H IBM ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα

Kitriniaris

Η Cosmos εκσυγχρόνισε την οπτικοακουστική υποδομή της AbbVie

Giorgos Athanassiadis

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα