Η συναντηση που ελειπε

Σχεδόν παραμονές της νέας χρονιάς, η Microsoft πραγματοποίησε το πρώτο της Summit, μία συνάντηση συνεργατών κατά βάση, στην οποία πάντως είχαν πολύ σημαντική παρουσία και συγκεκριμένοι πελάτες.

 

Όταν πρωτοέμαθα για το όλο εγχείρημα, το πρώτο που σκέφτηκα ήταν: «Μπράβο! Αυτό ακριβώς έλειπε από την αγορά.». Βλέποντας το πόσο γρήγορα στήθηκε και διοργανώθηκε, δεν σας κρύβω ότι προβληματίστηκα, αφού θεώρησα ότι μάλλον θα γίνουν διάφορες περικοπές και υποχωρήσεις, προκειμένου να είναι όλα έτοιμα ontime. Είτε θα είχαμε λιγότερους καλεσμένους, είτε θα είχαμε μικρότερη διάρκεια, είτε θα είχαμε λιγότερη επισημότητα, είτε θα είχαμε άλλη ημερομηνία, είτε θα είχαμε μειωμένη επικοινωνία και κάλυψη… Όλα αυτά, περνούσαν καθημερινά από το μυαλό μου και φαντάζομαι όχι μόνο από το δικό μου.

 

Στην πορεία, και όντας πολύ ενεργά αναμεμειγμένος στο όλο project (πως θα μπορούσε να λείπει το Tech Channel Partner από ένα τέτοιο γεγονός;), ανακάλυψα ότι δεν είχε γίνει καμία υποχώρηση, πουθενά! Η Microsoft πήγαινε για ένα full-blown event, λαμπρό, μεγάλο και χωρίς «εκπτώσεις» σε κανέναν τομέα!

 

Οι συνεργάτες της βοήθησαν τα μάλλα με όλους τους τρόπους, το μεγάλο αφεντικό του CEE ήταν εκεί (το “really good job” που χάρισε στο τέλος, ήταν όλα τα λεφτά για όλους τους εμπλεκομένους), και το περιεχόμενο ιδιαίτερα καλό -και όχι τετριμμένο- ώστε να ευχαριστήσει τους επισκέπτες.

 

Το σημαντικότερο πάντως, ήταν το γεγονός ότι όλη η αγορά ήταν εκεί. Μέσα στην ημέρα, άλλος λιγότερο και άλλος περισσότερο, κάθε στέλεχος, κάθε συνεργάτης, πέρασε από

 

τον χώρο του Summit, καταδεικνύοντας ότι η αγορά έχει πραγματικά ανάγκη από τέτοιες εκδηλώσεις. Και επειδή το συζήτησα με αρκετούς κατά τη διάρκεια του Microsoft Summit 2015, αυτοί είναι οι βασικότεροι λόγοι, που η ίδια η αγορά το ζητάει:

 

•  Κατ’ αρχήν, δίνει ελπίδα, θάρρος και κουράγιο σε κάθε συνεργάτη. Όταν μία εταιρεία του βεληνεκούς της Microsoft πραγματοποιεί μία τέτοια επένδυση, τότε το μήνυμα είναι κάτι παραπάνω από θετικό.

 

•  Επίσης, είναι απαραίτητο σε επίπεδο networking, όσο και αν νομίζουμε ότι όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας. Αμ, δε! Ακόμη και αν γνωριζόμαστε (που δεν ισχύει), οι περισσότεροι δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς μπορεί να κάνει ο διπλανός μας.

 

•  Είναι απαραίτητο σε επίπεδο τεχνολογίας, αλλά και εμπορικής πολιτικής. Ναι, σίγουρα υπάρχουν τα 1-on-1 και οι κατ’ ιδίαν συζητήσεις, αλλά πάντοτε χρειάζεται μία εποπτική εικόνα και παρουσίαση της κατάστασης.

 

Απ’ ό,τι μαθαίνω, δεν αποκλείεται να δούμε το επόμενο Summit ακόμη πιο μεγάλο και ανοιχτό τη νέα χρονιά, και θα χαρώ πολύ να δω αντίστοιχες κινήσεις και από άλλους μεγάλους παίκτες στον χώρο του καναλιού. Με εξαίρεση την Intel που ήδη το πράττει, τόσο η Cisco, όσο και η HP (όποια από τις δύο θέλετε), είναι εξαιρετικοί υποψήφιοι για κάτι τέτοιο.

 

Με αυτήν τη θετική νότα, σας αφήνω να απολαύσετε τις γιορτές και τους αγαπημένους σας, να ξεκουραστείτε και να σχεδιάσετε την επόμενη χρονιά όσο πιο δημιουργικά μπορείτε!

 

Καλές γιορτές και ευτυχισμένο το νέο έτος!