Με χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Καινοτόμο Προϊόν/Υπηρεσία» για το λανσάρισμα του 1ου ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης εταιρικών εξόδων Spendeo διακρίθηκε η Edenred στην τελετή απονομής των Sales Excellence Awards 2018 που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 28 Μαρτίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Τον Ιούλιο του 2017, η Edenred παρουσίασε στην Ελληνική αγορά το πρώτο ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης εταιρικών εξόδων Spendeo. Σχεδιασμένη αποκλειστικά για επιχειρήσεις, η λύση Spendeo συνδυάζει την ευελιξία μιας επαναφορτιζόμενης κάρτας, τον έλεγχο μίας online πλατφόρμας που διαχειρίζεται, καταγράφει και παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τα έξοδα μίας εταιρείας, και της αντίστοιχης mobile εφαρμογής για 24/7 εύκολη και άμεση πρόσβαση και διαχείριση από την πλευρά των εργαζομένων.
Το σύστημα διαχείρισης εταιρικών εξόδων Spendeo, μέσω της τεχνολογίας Chip & PIN, παρέχει ασφάλεια στις συναλλαγές των κατόχων, προσαρμόζεται απόλυτα με την πολιτική εξόδων της εκάστοτε εταιρείας, ενώ παρέχει δυνατότητα διαμόρφωσης των κατηγοριών χρήσης (όπως καύσιμα, ξενοδοχεία, γεύματα, κ.α) και των ορίων χρήσης ανά εργαζόμενο ή ανά ομάδα εργαζομένων.
Παράλληλα, η λύση Spendeo προσφέρει μια σειρά από επιπλέον προνόμια για την εταιρεία όπως:
• Κατάργηση των μετρητών και των πιστωτικών καρτών με μεγάλα πιστωτικά όρια
• Απόλυτο έλεγχο, μέσω της δυνατότητας ορισμού κανόνων χρήσης της κάρτας, βάσει των αναγκών της εταιρείας
• Reporting σε πραγματικό χρόνο και πλήρη εικόνα των εταιρικών εξόδων
• Μείωση του χρόνου και του κόστους διαχείρισης
• Απλοποίηση της διαδικασίας εξοδολογίων και μείωση της γραφειοκρατίας
Επιπλέον οι εργαζόμενοι απολαμβάνουν τις παρακάτω ευκολίες:
• Μία κάρτα για κάθε κατηγορία εταιρικού εξόδου
• Τέλος στα μετρητά ή τις χρεώσεις των προσωπικών τους καρτών
• 24/7 πρόσβαση στο υπόλοιπο και στο ιστορικό των συναλλαγών, real-time επαναφόρτιση, σύνταξη και υποβολή εξοδολογίου, μέσω της mobile εφαρμογής Spendeo